Martini-striping gezocht voor tienerkamer

Home Forum Zeverhoekje Martini-striping gezocht voor tienerkamer

• Maker
    Discussie
  • Hellokes,

ik ben bezig mijn zoon zijn kamer aan het herinrichten.
    Het thema van de kamer wordt Martini Racing.
    Muren worden wit, maar ik zoek een Martini striping om een muur op te vrolijken.

Ik ben er zeker van dat enkelen hier me goede tips kunnen geven.

Heb ook nog die van band van een Carrera GT liggen, daar komt een kussen in, plank er onder met ruige wielen en voila, zitkruk klaar…

Greets,
    Rufie.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • [quote=”Rufie”:1afs3sbd][quote=”911-lover”:1afs3sbd]Alsje de werken op een woensdag plant willen wij wel komen helpen .
      Laat maar iets weten 😉 [/quote]

Dat zou wel de max zijn 😀 [/quote]

Wel niet vergeten te vragen hé Alain 😉

graag foto’s van het resultaat, en als jullie er goed in zijn mogen jullie me komen helpen in mijn toekomstige garage 😆

[quote=”911-lover”:7nknm7og]Alsje de werken op een woensdag plant willen wij wel komen helpen .
          Laat maar iets weten 😉 [/quote]

Dat zou wel de max zijn 😀

Alsje de werken op een woensdag plant willen wij wel komen helpen .
            Laat maar iets weten 😉

ok bedankt voor de tips.
              Ben nu ook niet zo onhandig om zelf die strepen te maken.
              Zal jullie het vervolg laten weten.

Greets,
              Rufie.

waarom maak je geen sjabloon en zet je de striping er zo op of je laat je een sjabloon maken zal in elke geval minder ksoetn dan in stikkers en dan kan je de sjabloon gewoon spuiten of verven

Das ook waar.

Als je die kent is het goed .
                    Als je die niet kent zou je erg verschieten van hun vraagprijs .

ken je per ongeluk geen goeie paintbrusher? kan mss van pas komen 🙂

Maar dan heb je wel ettelijke metertjes nodig .
                        Kostprijs zal een heel stuk hoger liggen .
                        En dan nog oppassen welke ondergrond er is .
                        Met wat ribbeltjes en latexverf zou het kleven en houden wel eens een groot probleemkunnen zijn .

Zou je zo een striping die je op de auto kleeft niet op de muur kunnen ?
                          Zou minder werk zijn…

Dat klinkt Super .

De striping zelf , kan je die niet zelf met een roler schilderen .
                            Afplakken en rollen maar .

Voor de logo’s en schriften kan je schablonen uit karton snijden en zodan met spuitbussenverf op de muur aanbrengen .
                            Logo’s en schriften downloaden , vergroten, afdrukken op papier en na dit op het karton gelegd te hebben snijden maar .

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.