matching nrs

Home Forum Porsche Talk matching nrs

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Weet iemand waar of hoe je kan controleren of het motor nr bij een chassisnr hoort.
    Het enige dat ik hier tot nu toe gelezen had, was dat er een hele reeks motor nrs in een 964 (of andere) kan zitten.
    (van die nr……tot die nr)
    Ik wilde enkel weten of bij mij nog de originele allereerste motor in steekt zoals die uit de fabriek gekomen is.
    thx

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Toch wel raar al die verschillende bedragen, indien je op interclassic te Brussel was geweest had je je kunnen inschrijven op de P stand voor een classic check-up.
      En had je na deze checkup en € 79,- bij een van de P centra een pakket inclusief geboortecertificaat gekregen.
      Daar vertelde men dat dit een pakket is van €295,- incl btw
      …..

ff een update
        vandaag Dieteren gebeld 02/37 17 911
        vragen naar
        Stijn.Borremans@pcb.porsche.be
        geboortecertificaat is 225 euro btw in
        doorlooptijd max 5 dagen
        Op het certificaat staan enkel de gegevens zoals de P uit de fabriek gekomen is,
        Dus voor een aanvraag best ff navragen adh van de nummers op de motor en chassisnr (en boite nr) of het wel matching is.
        Anders is ‘t geld weggegooid.

Einde November 2017 Marc Noack nog aangeschreven voor vin , 14 dagen later antwoord gekregen en ja hoor mijn 11 je matching nr en optielijst af fabriek

XXX

Dat was voor de oudere 11jes, sorry.
            Hier voor de 964 – klik

XXX

Probeer hier eens even — klik — dat geeft al een idee of uw motor bij het chassis hoort.
              Als je geen certificaat hoeft is dit toch voldoende.
              Succes met de zoektocht

Mij is tot op heden telkens gezegd dat een geboortecertificaat 150€ + btw kost. :think:

Intussen contact gehad met PC Paal
                  Chassis nr + motor nr ….en…. versnellingsbak nr
                  255 euro + btw….
                  Eerste 2 matchen ….boite is nog eens te goei zoeken.
                  Zal ook eens rechtstreeks naar Dieteren bellen……scheelt misschien ook iets
                  Of via BFOV….. We zullen wel zien.

Marc Noack verstrekt deze info niet meer. Vorig jaar VIN doorgestuurd maar geen info ontvangen.

Ik weet niet of hij het nog doet, maar je kan een mailtje met je vraag sturen naar Marc Noack, Technische Marktbetreuung – Porsche Classic / E-Mail: marc.noack@porsche.de. Uiteraard je VIN-nummer doorgeven

bellen naar D’ieteren en je chassisnummer en motornummer doorgeven, zij bevestigen dan
                        Als je het op papier wilt, een geboortecertificaat aanvragen en betalen

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.