Matching number

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 914 Matching number

• Maker
    Discussie
  • hoi, ik heb een Porsche 914 van 74 gekocht. Het is een 2.0 ingevoerd vanuit America.

Nu heb ik hier in België een probleem om hem goedgekeurd te krijgen. Blijkbaar is zijn chassisnummer niet duidelijk genoeg.

Ik heb nu aan de invoerder gevraagd wat te doen en ze kunnen mij enkel helpen als het chassisnummer en motor nummer overeenkomen.

chassisnr is 474290xxxx
    engine nr is GA007xxx

Komen deze overeen ? Kan iemand mij hier mee helpen. Kan dit kloppen ? Want anders heb ik een groot probleem (denk ik)

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • mss is deze episode van WD interessant voor jou? vanaf 26:30 min gaat het over het targadak …

https://youtu.be/tbVEuL5VTzs

Inderdaad Stoltze
        Volgende week is het terug in orde, bedankt deepee. Kreeg vrij snel een reactie terug.

Heb nog één klein vraagske, hoe kan ik het targa dak restaureren ? Ik wil hem zo goed mogelijk in de originele staat brengen.

Wim

[quote=”Johan991″ post=229512]Stoltze ?[/quote]

Dacht ik ook te zien. 😉

Als je hem bij een dealer van import Amerkaantjes gekocht hebt zoals Johan hierboven beaamt ga je toch gewoon terug en laat hem dit regelen. Als ik op het forum lees wat een ellende een Amerikaanse import met zich meebrengt begrijp ik niet dat er nog iemand aan begint zonder vooraf alles te checken.

Stoltze ?

scan de title en de aankoopfactuur in en stuur een mail met je vraag aan Marc Noack, Technische Marktbetreuung – Porsche Classic
                E-Mail: marc.noack@porsche.de

Maar mijn motor heeft maar 8 karakter ipv 9 ???

Hierbij 2 foto’s.

Ik ga hem terug in de originele kleur zetten. Dat was zilver metallic.
                    Natuurlijk op voorwaarde dat ik hem door de keuring krijg.

Attachments:
                    • IMG_1093.JPG
                    • IMG_1095.JPG

welkom ❗
                      heb je mss foto’ssss om met het forum te delen ?
                      volgens onderstaande tabel ontbreekt er in het motornummer een nulletje

914.jpg

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.