Me effe voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Me effe voorstellen

  • Maker
    Discussie
  • Hoi, bij deze me effe voorstellen,

    Ik ben hier terecht gekomen van een andere forum-lid en dat ziet er hier zeker een toffe forum uit !
    Ik kom van het Antwerpse ,
    Ik heb van mijn hobby mijn beroep kunnen maken dus ik zen ne contente mens 😀
    Verder weet ik niet juist wat ik moet voorstellen tenzij jullie ook moeten weten welke kleur van onderbroek ik draag :mrgreen:
    (Khoop van niet, want dan begin ik schrik te krijgen)

    Nu, na al enkele zware auto’s gehad te hebben en nooit een porsche ga ik nu voor een porsche gaan 😀 lekkerrrrrr 😉

    Nu ik heb er ene op oog, betreft een 996 4S 2003 ,130dkm
    Nu kunnen jullie mij misschien zowat “helpen” naar wat de extra punten zijn waar ik moet opletten bij deze aankoop….kinderziektes van toen, of terugroepactie’s ….of gewoon punten waar ik zelf nog niet weet en jullie wel weten, want ik ben altijd een bmw M & audi RS6 rijder geweest .
    Nu ik ga wel al voor de zekerheid hem bij Porsche-garage binnen doen voor een check-up voor ik hem koop ….
    Maar ik denk dat hier ook wel mensen tussen zitten die iets van Porsche kennen 😉

    Thanks 😉

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • GT3 tattoo :mrgreen:
      Welkom en veel plezier met je zoektocht

        porsche 29 schrijft:

        En van beroep ,een tattooshop 😉

        Welkom, er zijn er hier van alle soorten maar een tattooshop dacht ik nog niet 🙂

        (.. vrees dat dat hier gaat eindigen met een ‘Porsche’ tattoo op je bil/been/arm … 😈 )

          funny schrijft:

          Een 996 4s is een goede keuze .Normaal weinig problemen ermee .De 3.6 die ingebouwd ligt in een 4s is veel betrouwbaarder dan de 3.4 .
          Om U een indicatie te geven vorig jaar mijn 996 4s bwj 2002 overgelaten aan officiele P-dealer voor 38000 Euro ,deze is door hen verkocht met Approved garantie voor begin de 40000 euro .Het betrof een wagen met 38000 km .
          Je kan tegen een schappelijke prijs een correcte 4s vinden .
          Leuke wagen enkel de 4wielaandrijving stoorde me wat .
          Succes .

          Idd ik vind het ook spijtig dat het 4×4 is , want ik heb altijd gaan driften met mijn M3’s …. maar dan koop ik een ‘oude’ M3 e36 voor te gaan driften want dat zal ik noooit kunnen laten 😆

            Audiotronics schrijft:

            Welkom! Ik heb ook een 996 4S en de dingen die ik al vervangen heb : ophanging volledig en radiators vooraan (motorkoeling en airco). Verder de gewone slijtagezaken zoals remschijven, een venstersmechanismes in een deur (kabel door), en gewoon onderhoud. Ik heb een 3.6 en nog geen problemen mee gehad (hoofd, hout dus vasthouden 😆 ). Een kameraad heeft ook destijds een nieuwe gekocht en heeft al een nieuwe motor geplaatst. En nu weer problemen.

            PS : mijn 996 4s mag ook weg 😉

            Je mag me altijd een mail sturen met foto’s en de rest van info ,
            Want ik ben nog volop op zoek , maar bij ene heb ik wel men zinnen op gezet 😉
            mailadres is ; tattoo_shop@telenet.be

              Oke 😉

              Het is Mike en juist op tram 3 gesprongen…..
              En jep ik heb 2 prinsessen 😉
              En van beroep ,een tattooshop 😉

              Anoniem

                Een 996 4s is een goede keuze .Normaal weinig problemen ermee .De 3.6 die ingebouwd ligt in een 4s is veel betrouwbaarder dan de 3.4 .
                Om U een indicatie te geven vorig jaar mijn 996 4s bwj 2002 overgelaten aan officiele P-dealer voor 38000 Euro ,deze is door hen verkocht met Approved garantie voor begin de 40000 euro .Het betrof een wagen met 38000 km .
                Je kan tegen een schappelijke prijs een correcte 4s vinden .
                Leuke wagen enkel de 4wielaandrijving stoorde me wat .
                Succes .

                  Welkom! Ik heb ook een 996 4S en de dingen die ik al vervangen heb : ophanging volledig en radiators vooraan (motorkoeling en airco). Verder de gewone slijtagezaken zoals remschijven, een venstersmechanismes in een deur (kabel door), en gewoon onderhoud. Ik heb een 3.6 en nog geen problemen mee gehad (hoofd, hout dus vasthouden 😆 ). Een kameraad heeft ook destijds een nieuwe gekocht en heeft al een nieuwe motor geplaatst. En nu weer problemen.

                  PS : mijn 996 4s mag ook weg 😉

                  Wim

                    Welkom Porscheke. 😉

                    En voorstellen kan iets uitgebreider buiten uw onderbroek. 😉
                    B.v
                    uw voornaam
                    leeftijd
                    getrouwd
                    kinderen
                    beroep

                    kennen we u iets beter in de toekomst. 💡

                    En veel plezier met uw zoektocht naar de 996.
                    Het enigste waar ik u met de moderne Porsches advies op kan geven is, koop een 996 3.6 en geen 3.4, en laat inderdaad bij een Porsche dealer/specialist een AKK doen.

                  8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.