me even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! me even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Beste porsche liefhebbers,

Ik ben Koen en woon te Beringen en heb het serieus zitten met de porsche vibes.
    Ik heb mijn eerste porsche in 2007 gekocht en heb deze 3 j gehad tot we gingen bouwen.
    Het was een 911 van 1983. Een van de eerste 3.2 motoren. Ik vond het zalig om met zo’n auto
    rond te rijden. Zeker het gevoel van de tractie en het vermogen van deze wagen. Alleen op nat
    wegdek was het plezant om te spelen met de auto, maar anderzijds was het wel gevaarlijker :-).
    Ik doe ook karting, heb mijn eigen kart en rij ermee op buiten circuits. Het geeft een echte kick
    maar toch heb je dit geluid en het gevoel niet wat je met een porsche hebt. Het wordt terug 7
    dringend tijd datik me een 911 in huis haal.. Eerst wel nog wat sparen ;-).
    grtz

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Welkom.
      Je hebt verstandige vooruitzichten 😀

Welkom Koen.
        Karten en P virussen zijn beiden bekende verschijnselen.
        Was nog ooit 5e bij de ned. kampioenschappen karten.
        Dus ik kan een beetje meevoelen.
        Sukses

Welkom op het *porsche forum :drink:

welkom Koen

Wees welgekomen, Koen :up:

S2

Welkom koen!

welkom koen
                  leuke vooruit zichten een Porsche
                  succes
                  :drink:

XXX

Welkom Koen, twee goei virussen waar je last van hebt, Porsche en karten :up: :up:

Wim

Welkom Koen, en nog even geduld dan tot de centjes er zijn. 😉

Heel verstandig Koen, welkom! :drink:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.