Me even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Me even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Ik ben Erik, rij 27 jaar BMW, gisteren 55 geworden en de platen toegekregen voor mijn eerste Porsche.
    Het is een boxster 987 van 2007 met 88.000 km en 245pk geworden. Volledig leren interieur, ook dashboard, GPS en verwarmde zetels. Bewust voor een 987 gekozen, betrouwbaar naar het schijnt en betaalbaar. Ik ben een elektronica man en wil op termijn de wagen een upgrade geven.

Ik zou willen proberen :
    – de pcm updaten naar recentere versie
    – installeren van bluetooth module
    – alle lichten naar LED brengen, achterlichten met dynamische richtingaanwijzers
    – plaatsen van LED daglichten
    – bijplaatsen van lichtsensor en regensensor. Misschien hiervoor een universele box ontwikkelen met een arduino processor om functionaliteit toe te voegen.

Maar eerst gaan we genieten van een geweldige wagen met een heerlijke sound !

Attachments:
    • IMG_2383.JPG
    • IMG_2374.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Welkom Erik bij de Boxster club (allé klein gedeelte van het forum hé) , geniet ervan het zijn zalige wagens !! :driver:

Welkom op dit forum, men weze gewaarschuwd voor het porschevirus! Is ongeneeslijk. Van welke regio ben je?
        Floere.

XXX

Welkom Erik, proficiat met de aankoop.
          Genieten maar :driver:

welkom, hou ons op de hoogte van je updates :first:

Welkom op het forum Erik en veel :driver: plezier!!

Welkom!

Welkom! En veel plezier met je schoonheid!

Welkom , mooie wagen . Leuke updates in het verschiet :up:

mooie Porsche heb je daar, veel plezier ermee, en welkom op het forum :up:

Neen, is standaard uitlaat Gert !

Neen, standaard uitlaat Gert

Welkom op het forum, veel en veilig rijplezier met de Boxster

Welkom en proficiat mooie Porsche !!
                              :drink:

welkom Erik :salut:
                                velen hebben voor u het bmw-pad plat getreden, weinigen zetten nadien de stap terug.
                                idd eerst rijden onder een stralende zon zolang het kan. in de winter tijd genoeg om te bricolerren.

Hallo Erik, welkom hier en proficiat met je aankoop! Geniet ervan!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.