- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door .
-
Discussie
-
5 november 2017 om 23:05
Beste forumleden,
Mijn naam is Kees. Ik ben 45 jaar oud en woonachtig in Nederland omgeving Eindhoven.
Al sinds mijn jeugd ben ik liefhebber van mooie auto’s. Met name oldtimers hebben mijn aandacht. Ooit begonnen met een Volkswagen Kever Cabrio, daarna overgestapt op een Porsche 911 3.2 carrera. Deze heb ik een jaar of vijf geleden verkocht. Vijf jaar geleden besloot ik met mij hobby te stoppen, echter, dat is me niet gelukt.
Ben me vervolgens gaan verdiepen in de geschiedenis van de 944. Hoe meer ik te weten kwam over dit type porsche hoe enthousiaster ik werd. Uiteindelijk een 944 met 163pk uit 87 gekocht. Na een tijdje liep ik tegen een schitterende 944 S2 aan met een 968 CS motor. Dan heb je er ineens twee. Besloten om mijn eerste 944 te verkopen die uiteindelijk naar België is verhuisd. Ruim drie jaar geleden verliefd geworden op een 944 Turbo uit 86. Deze gekocht en helemaal in topstaat laten brengen. Onlangs heeft een echte liefhebber uit Westerlo mijn 944 Turbo overgenomen en heeft deze prachtige auto ook weer een goed tehuis gekregen.
Inmiddels is het leven de afgelopen jaren behoorlijk veranderd door de geboorte van onze dochter. Het ontbreekt me helaas aan tijd om met regelmaat te genieten van mijn Porsche passie. Vandaar besloten om mijn hobby te gaan beëindigen. Met heel veel pijn in mijn hart moet ik toegeven. Onlangs de eerste stap genomen door verkoop van de Turbo. Nu ook besloten mijn zeer speciale 944 met 968 motor van de hand te doen. Ik doe deze auto tekort door te weinig te rijden. Dat verdient ie niet. Het wordt tijd dat ie een ander baasje krijgt die wel tijd voor hem heeft.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.