MECC Maastricht

Home Forum Porsche Uitstappen MECC Maastricht

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Naar aanleiding van vorig jaar even een up-date.

Wij staan dus met een stand op het MECC in Maastricht januari 2013.
      Deze middag alles officieel, en bericht gekregen van stand en reservering hotel. :relaxman:

Zal geen grote stand zijn (40m2) maar misschien kunnen we er met 2 auto’s staan, dus even kijken wat het voordeligst is aan indeling.

De data van het MECC zijn 11 t/m 13 januari, dus noteer het alvast. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • 20086_487099091329538_916228541_n.jpg
        voorbeeldje autotjes in Maastricht anders dan P

Wim

Allemachies 😳 Ben ik het MECC TOTAAL vergeten in de agenda te zetten. Zag het afgelopen Zondagmiddag ineens voorbij komen ergens. Daar baal ik best van :puke:

Was het leuk?

[quote=”Blindstra” post=110518]Misschien dat ik Koen dan weer eens tegen het lijf loop. Doen we samen een pintje ok?[/quote]

Zeker weten bro :drink:

Ik ben ook van de partij

Heb het al gemeld Wim, ik heb het prominent in de agenda gezet. Misschien dat ik Koen dan weer eens tegen het lijf loop. Doen we samen een pintje ok?

[quote=”Ghost” post=110441][quote=”911-lover” post=110425]Als ik dan mijn vrij weekend heb kom ik ook af .[/quote]

Ik heb ook werkweekend Koen maar ik ga op vrijdag :relaxman:
                    Al het 3de jaar op rij dat ik vrijdag ga.[/quote]

Mijn werkweekends zijn steeds inclusief vrijdag .Ook weekend in de Horeca daar voor vele mensen het weekend begint op vrijdagavond en ze dus massaal uit gaan eten . Meestal ook de meest late avond van de week

Kom zeker ❗

[quote=”911-lover” post=110425]Als ik dan mijn vrij weekend heb kom ik ook af .[/quote]

Ik heb ook werkweekend Koen maar ik ga op vrijdag :relaxman:
                        Al het 3de jaar op rij dat ik vrijdag ga.

[quote=”Funny” post=110379]Maarten een digitale agenda helpt ook hoor . 😉 ;)[/quote]

doe mij maar zo’n full-size agenda waar ik lekker in kan kribbelen en die niet uit elkaar spat op de straatstenen als hij uit m’n handen glipt 😀

Als ik dan mijn vrij weekend heb kom ik ook af .

Maarten een digitale agenda helpt ook hoor . 😉 😉

ik moet dringend een agenda van 2013 gaan halen, dan schrijf ik het er meteen in! 😀

Wij zijn aanwezig staat al een tijdje in de agenda . 😉

ik probeer ook te komen. tegen die tijd is de p in orde wim. :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.