MECC Maastricht

Home Forum Porsche Uitstappen MECC Maastricht

• Maker
    Discussie

• Wim

Naar aanleiding van vorig jaar even een up-date.

Wij staan dus met een stand op het MECC in Maastricht januari 2013.
      Deze middag alles officieel, en bericht gekregen van stand en reservering hotel. :relaxman:

Zal geen grote stand zijn (40m2) maar misschien kunnen we er met 2 auto’s staan, dus even kijken wat het voordeligst is aan indeling.

De data van het MECC zijn 11 t/m 13 januari, dus noteer het alvast. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • 20086_487099091329538_916228541_n.jpg
        voorbeeldje autotjes in Maastricht anders dan P

0
        Wim

Allemachies 😳 Ben ik het MECC TOTAAL vergeten in de agenda te zetten. Zag het afgelopen Zondagmiddag ineens voorbij komen ergens. Daar baal ik best van :puke:

Was het leuk?

0

[quote=”Blindstra” post=110518]Misschien dat ik Koen dan weer eens tegen het lijf loop. Doen we samen een pintje ok?[/quote]

Zeker weten bro :drink:

0

Ik ben ook van de partij

0

Heb het al gemeld Wim, ik heb het prominent in de agenda gezet. Misschien dat ik Koen dan weer eens tegen het lijf loop. Doen we samen een pintje ok?

0

[quote=”Ghost” post=110441][quote=”911-lover” post=110425]Als ik dan mijn vrij weekend heb kom ik ook af .[/quote]

Ik heb ook werkweekend Koen maar ik ga op vrijdag :relaxman:
                    Al het 3de jaar op rij dat ik vrijdag ga.[/quote]

Mijn werkweekends zijn steeds inclusief vrijdag .Ook weekend in de Horeca daar voor vele mensen het weekend begint op vrijdagavond en ze dus massaal uit gaan eten . Meestal ook de meest late avond van de week

0

Kom zeker ❗

0

[quote=”911-lover” post=110425]Als ik dan mijn vrij weekend heb kom ik ook af .[/quote]

Ik heb ook werkweekend Koen maar ik ga op vrijdag :relaxman:
                        Al het 3de jaar op rij dat ik vrijdag ga.

0

[quote=”Funny” post=110379]Maarten een digitale agenda helpt ook hoor . 😉 ;)[/quote]

doe mij maar zo’n full-size agenda waar ik lekker in kan kribbelen en die niet uit elkaar spat op de straatstenen als hij uit m’n handen glipt 😀

0

Als ik dan mijn vrij weekend heb kom ik ook af .

0

Maarten een digitale agenda helpt ook hoor . 😉 😉

0

ik moet dringend een agenda van 2013 gaan halen, dan schrijf ik het er meteen in! 😀

0

Wij zijn aanwezig staat al een tijdje in de agenda . 😉

0

ik probeer ook te komen. tegen die tijd is de p in orde wim. :driver:

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.