meer 964 cabrio’s te koop dan coupé’s

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 meer 964 cabrio’s te koop dan coupé’s

• Maker
    Discussie

• Ive

Weet iemand hoe het komt dat ik op het net véél meer 964 carbio te koop aangeboden vind dan coupé’s?
      Zijn er veel problemen met het dak of zijn er gewoon veel meer van geproduceerd?

Greetz, Ive

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • [quote=”Woefke944″ post=271688]

doch moeten cabrio’s altijd meer opbrengen zo te zien.
        [/quote]

Er is een axioma dat zegt: “When the roof goes down, the price goes up!” 😀 😀

voor zover betrouwbaar
          https://nl.wikipedia.org/wiki/Porsche_964

Ik houd mijne C4 cabrio ook.
          Misschien eens bij gelegenheid een samenkomst van de cabrio’s te organiseren…..
          als iemand met veel tijd zich geroepen voelt… (ergens centraal ten lande)

Ik treed yellow submarine bij.

In de praktijk worden coupé’s vlotter verkocht, ( wat je vlot mag noemen als je in achting neemt hoe lang alles te koop staat. ) doch moeten cabrio’s altijd meer opbrengen zo te zien.

T’is gek maar het is zo.

Een cabrio is beter voor mij cardio!!!

En toch zou ik niet willen wisselen met een coupé.:engeltje: :salut:

Simpel denk ik: de coupés zijn veel meer gewild en blijven dus veel minder lang te koop staan…

123

Ik gok, coupes worden vaker gebruikt het jaar rond en wie zijn auto vaker gebruikt heeft er meer plezier van en zal hem bijgevolg niet graag weg doen.
                    Cab zijn vaker 2e of ondertussen 3e auto in het park. Staan vaker stil en er wordt sneller een kosten baten analyse gedaan die negatief uitvalt, en dan worden ze verkocht.
                    Je zit ook met extra kosten om de kap te onderhouden/vervangen, die je bij een coupe niet hebt en het interieur van de coupe zal langer goed blijven wegens minder invloed weer(zon) en wind.

Van de gewone C2 + C4 zijn er quasi dubbel zoveel coupes als cabrios

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.