meer pk’s en gebrul

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne meer pk’s en gebrul

• Maker
    Discussie
  • ik heb een cayenne s en zou willen weten
    of en hoe ik mijn wagen nog wat pk kan bij geven
    ook zou ik willen kijken om iets met de uitlaat te doen dat de v8
    meer tot zijn recht komt
    is al iemand die zo al iets gedaan heeft en is het het waard
    naar prijs toe

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
    • is trouwens zelfde kelner die zondag mijn copiloot mag spelen.

haha, nee dat was zo niet bedoeld 😀 Kelner van mijn restaurantje, zo beter? 😉

Meneer heeft nen butler… :sarcastisch :first:

Kheb gisteren eens mijn kelner laten accelereren terwijl ik buiten stond om te luisteren. 😯 Zalig agressief zwaar gebrom :driver:

iemand nog een tip over hoe ik het gebrul ook binnin de wagen kan horen? Blijkbaar zijn de cayennes samen met de panamera de enige twee “luxemodellen” die dan ook zeer goed geisoleerd zijn, juist tegen omgevingsgeluiden, rolgeluiden, uitlaat,…
              Ik vind het nu spijtig dat je enkel achter de wagen het mooi lawaai hoort. Zelf al rij ik met mijn dak volledig open hoor ik nog mijn turbo over de uitlaat 🙁
              Ik kan misschien een microfoon op mijn dempers zetten en die aansluiten op het bose surround system :music: :happy:

Dat wil ik zeker horen zondag .Ben benieuwd naar het resultaat .

als je achter blijft wel ja 😀

ik hoor het zondag wel :music:

heb van vandaag mn wagen terug, 2nd cat is uitgeboord en heeft dus wat meer lawaai en pk’s.

Echter is er in de wagen zelf niets van te merken, enkel voor de omstaanders dus 🙁

[quote=”porsche4ever” post=100578]balisto’s? Ben niet direct mee…[/quote]

Komt wel…. 8)

Ik heb (voorlopig) enkel de RSR uitlaten. Hij deelde tevens mijn mening mbt de geoliede luchtfilters (BMC of K&N). Kan problemen geven aan de luchtmassameter door de geoliede lucht. Mijn garagist sprak dat dan weer tegen. Onderhoud vd filter bij 996 is een makkie, dus wat dat betreft geen probleem. Als je op de Cayenne een direct intake monteert kan je er wel makkelijk bij.

balisto’s? Ben niet direct mee…

@zwart pijl:heb jij ook je cat en sportfilter daar laten vervangen? Overigens zei gert dat een sportfilter zowieso zeer regelmatig gekuist moet worden, en blijkbaar bij de cayenne zit die redelijk weggestoken, dus wel wat werk.

De Balisto’s laten liggen voor mij hé ! 👿

doe ik, ben je ook daar gekend onder zwarte pijl of privénaam?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.