meer pk’s en gebrul

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne meer pk’s en gebrul

• Maker
    Discussie
  • ik heb een cayenne s en zou willen weten
    of en hoe ik mijn wagen nog wat pk kan bij geven
    ook zou ik willen kijken om iets met de uitlaat te doen dat de v8
    meer tot zijn recht komt
    is al iemand die zo al iets gedaan heeft en is het het waard
    naar prijs toe

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
    • Gert Carnewal zal dit wel oplossen,vriendelijke man,doe hem maar de groeten van mij :music:

jepjep, en hopelijks dan vroom vroom

Zo gaat dat se, eerst wat blabla en dan boom-boom. :driver:

heb al zeer snel een antwoord gekregen van die man, waarop ik hem belde. Zeer duidelijke info, vriendelijke persoon, heb onmiddellijk afspraak gemaakt om daar de aanpassingen te laten doen. Volgende week mag ik hem binnen doen, zal hier dan posten wat het resultaat is.

thanks voor de tip, heb zonet een mail gestuurd naar die mannen. Doen die enkel in de onderdelen, of monteren die ook zelf? Want ik ben zelf niet direct de handigste wat betreft techniek en ik zie me nog niet direct toekomen bij de garage van: hier zijn een paar spullen dat ik besteld heb, monteer ze maar.(ze gaan me niet graag zien komen zo vrees ik)

Uw licht al eens opgestoken bij Carnewal ? Daar zijn menig forumbruller al langsgeweest, waaronder ikzelf. 😉

volgens mij toch nog een ander uitlaat dan die van mij. Waar heb je dit laten doen? Prijs?
                  cjnturbouitlaat.jpg

Anoniem

Je krijgt wél meer geluid bij een 955TT/957TT met 2nd cat bypassen.

net skytune aan de telefoon gehad, ook die vertelden mij dat ze met 100procent zekerheid kunnen zeggen dat als je bij dit model de cat veranderd er geen verschil zal zijn in de sound, wel wat vermogenwinst. Heel het uitlaatsysteem veranderen was hun advies, echter is dit een kostelijk iets + vind ik de uitlaten die er nu opzitten( 2 + 2 die bij de turbo zit) er mooi opstaan.
                      Er moet toch iets aan te doen zijn? Voorstel van tweede cat weg te doen zou ook zeker niets veranderen bij dit model, omdat de dempers alles wegnemen zei hij….

geluid is super mooi in het filmpje….
                        had net een cd van armin van buuren met Winter…dan het uitlaatje ertussen….grrrr….summer here I come …. :relaxman: vrooooom

Je kan gewoon de 2 de cat er van tussen doen en buisjes monteren dan zal je een leuke bruil hebben. Als ik tijd heb zal ik eens een filmpje hier neer plaatsen

Foto’s of video van resultaat? Heb zelf een cjn turbo van 2008(500pk) en ben ook op zoek naar wat meer gebrul. Bij de garage zeiden ze dat een sportluchtfilter al iets kan doen aan de sound, maar een cat raadden ze af bij dit model.

raf

Een betaalbare optie voor het gebrul zijn de second cat bypass pipes.
                              kosten ongeveer 400€ + een uurke of 2 werk = +20 PK
                              Ben super tevreden van het resultaat, als je een beetje handig bent kan je ze zelf monteren

BMC luchtfilters ongeveer 80€

Chip tuning op een benzine zonder turbo… kweetnie…

deden ze bij Carrera Motors in Latem geen techart? Vroeger toch wel, dacht ik

Wim

Helaas niet bij mijn weten.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.