Meeting Diepenbeek – (21)-22-23 AUGUSTUS 2009

Home Forum Porsche Uitstappen Meeting Diepenbeek – (21)-22-23 AUGUSTUS 2009

• Maker
    Discussie
  • .

(en als het Porsche-Forum hier met een clubstand komt, dan alle niet-luchtgekoelde Porsches uiteraard ook !)

Op (vrijdag 21), zaterdag 22 en zondag 23 augustus 2009
    Terreinen van buurthuis “Terlogt”, Helstraat 22, 3590 Diepenbeek

– Zeer gemakkelijk bereikbaar (vlak aan de afrit van de E313)
    – Prachtig overzichtelijk terrein op en naast het voetbalgras
    – Camping in de schaduw van de bomen op het terrein, open vanaf vrijdag
    – Hééérlijk “all you can eat” buffet op zaterdagavond
    – Party met DJ in de grote zaal tot in de late uurtjes
    – Een grote onderdelenmarkt en swapmeet
    – Bolletje-pijl rit op zaterdag, begeleide rondrit op zondag
    – Doorlopend kinderanimatie en speeltuintje
    – Diverse spelen, Show & Shine, Top-10, Prijsuitreiking
    – Zeer goed georganiseerd door het LKC team
    – Alles aan democratische prijzen

Een impressie van meeting Diepenbeek 2008 …

.

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • ik dacht vandaag eens te gaan.
      maar misschien ook morgen.

Wij zijn van plan morgen namiddag langs te gaan .
        Wie gaat er nog ?

.
          upje :mrgreen:
          .

Dat zou het idd kunnen geweest zijn .
            Kwamen misschien van richting Bilzen Beverst

Van vrijdag tot en met zondag was er bij ons in Munsterbilzen een meeting van de BELGIAN Kit cars; in totaal een 130 tal voertuigen, inclusief VW kevers. Op zaterdag en zondag waren er rondritten, kofferbak verkoop, …

Was er zondag ook iets te doen in de buurt van Diepenbeek ?
                Ik ben tegen 16.30u hopen Kevers tegen gekomen tussen Kortessem en Diepenbeek

.
                  [quote=”mcklusky”:vsbyhwz5]… als ik dit ivm de forumrit geregeld krijg staan we hier misschien ook met een stand …[/quote]
                  @ Dave,

Kan je tegen volgende week woensdagavond (19 augustus) even laten weten of jullie al dan niet een (gratis) stand nodig hebben ?
                  .

zaterdags ook eens binnenspringen

hee lijkt me leuk.
                      zal ook wel willen langs gaan om te kijken.

Ik heb me een tijdje geleden al ingeschreven via Facebook .
                        Wij komen zeker langs 😉

T Shirts zijn helaas op ! maar deze winter zullen we tegen seizoen 2010 eens op zoek gaan naar andere kledij en accessoires.
                          De laatste meeting waar we met een klein standje stonden was ook zeer gezellig en als ik dit ivm de forumrit geregeld krijg staan we hier misschien ook met een stand, en anders komen we dit keer gewoon op bezoek 😉 )

Ik was vorig jaar op de meeting in Stevoort en dat was niet ongezellig.

En als ‘t weder wat meezit ben ik wel van de partij!
                            Indien er, zoals vorig jaar, weer wat Forummers komen, kunnen we nog eens wat bijkletsen.
                            En Dave kan dan nog wat T-shirts verkopen aan gegadigden 🙂 )

.
                              Zou tof zijn als we het gedachtengoed van Ferdinand in zijn verschillende vormen nog eens zouden kunnen samenbrengen.

Vorig jaar op 29 juni op de meeting in Stevoort (Hasselt) was ons dat al aardig gelukt :
                              29 Buggy’s op VW basis, 1 Kit-Car op VW basis, 4 Buggy’s en Kit-Cars op niet-VW basis, 2 Kevers Speedster, 5 Kevers Cabrio, 39 Kevers Sedan, 1 Type-181, 3 Trikes, 18 Porsches, 2 Type-3’s, 5 Busjes, 2 Golfkes en 1 Polo.

[b]Hopelijk hebben de Porschisten die er vorig jaar waren er ook wat van genoten,
                              en kunnen we het dit jaar in DIepenbeek nog wat groter en beter overdoen[/b] ❗
                              .

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.