Meeting/Fotoshoot Antwerpse haven

Home Forum Porsche Uitstappen Meeting/Fotoshoot Antwerpse haven

• Maker
    Discussie
  • Mannen!

Sommige hebben het al gelezen in mijn portfolio topic. Ik zou graag een meeting en fotoshoot organiseren in de Antwerpse Haven. Wanneer dit zou doorgaan, is nog nader te bepalen.

Ikzelf dacht aan zondag 18 of 25 augustus. Omdat dat niet over iedereen zal passen, zou ik willen vragen van een lijstje op te stellen met welke datum voor u past.

De shoot gaat dus door in de Antwerpse haven op een nader te bepalen datum. In de haven zelf zijn toffe banen om zorgeloos de beentjes van de P’s te strekken.

Afspreekpunt: 18/25 augustus – Decathlon dakparking Noorderlaand 57 Antwerpen – 13u30

Lijstje met datum:

– Momenol – 18 en 25
    – WES-RS – 18/25
    – zimmermann – 18
    – Hellraiser – 18
    – Mikey – 18

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 176)
    • nee John , je hebt het of je hebt het niet ! :ass: 😉

knappe foto’s mannen maar heb je Zimmerman ( pagina 11) op de achtergrond ook bijgewerkt ? :mrgreen: :drink:

Dat is juist dat kan ik doen maar hier staan nog verschillende wagens waar ik mee kan rijden en men moet een keuze maken;maar het is nog niet zover voor volgend jaar is hij er nog in ieder geval nog.

Waarom doet ge niet als ik….ik rij ook alleen maar in de zomermaanden.
            Ik stuur m’n plaat eind september terug in en vrzag tegen april een nieuwe.
            Da betaal ik maar de helft….ga ik trouwens met de 968 ook doen, alleen op een andere tijdspanne.

[quote=”TRIUMPH1″ post=140245]Ja als ik hem zo op foto zie,heeft dit jaar amper 500 km gedaan,en zojuist den taks weer betaald(1496euro)hoop er dit jaar nogeen paar honderd bij te doen;nu mijn zoon hem niet wil overweeg ik hem binnen enkele jaren weg te doen maar alleen aan iemand die ik ken zodat ik hem af en toe nog eens zie.[/quote]

[quote=”TRIUMPH1″ post=140245]Ja als ik hem zo op foto zie,heeft dit jaar amper 500 km gedaan,en zojuist den taks weer betaald(1496euro)hoop er dit jaar nogeen paar honderd bij te doen;nu mijn zoon hem niet wil overweeg ik hem binnen enkele jaren weg te doen maar alleen aan iemand die ik ken zodat ik hem af en toe nog eens zie.[/quote]

Ik woon dichtbij dus zou je hem vaak kunnen zien Jean 😉

DSC05280_2013-08-22-2.JPG
                DSC05279_2013-08-22.JPG

Mijn Boxsterke mag er ook wel zijn denk ik. *luv

Attachments:
                • DSC05280_2013-08-22.JPG

Idd die is mooi!

Ja als ik hem zo op foto zie,heeft dit jaar amper 500 km gedaan,en zojuist den taks weer betaald(1496euro)hoop er dit jaar nogeen paar honderd bij te doen;nu mijn zoon hem niet wil overweeg ik hem binnen enkele jaren weg te doen maar alleen aan iemand die ik ken zodat ik hem af en toe nog eens zie.

toch een vette kar he *luv

Had er u ook nog een paar beloofd he Jean !
                        De originele fotokes, niks bijgewerkt of bijgeknipt 🙄

Hela dat is geen sticker,maar een metalen schildje gr JB

Schildje van zijn wiel :coolness:

Dat ventiel draait rond he JP 🙄
                              Hij kan onmogelijk die sticker onder zijne pinker naar het ventiel laten wijzen! :sarcastisch :mrgreen: :engeltje:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=140191]Nu doe ik ‘m nog een pleziertje:

[URL=http://s1227.photobucket.com/user/Peter_Targa_84/media/2013_Borsbeek%20fotoshoot/20130818_160704_zpsadcd854b.jpg.html][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/2013_Borsbeek%20fotoshoot/20130818_160704_zpsadcd854b.jpg[/IMG][/URL][/quote]

Deze is idd ferm!
                                (tipje van het schildje volgende keer naar het ventiel laten wijzen, weet het ben in een grumpy day 😳 )

Deze vind ik ook geweldig.
                                  Met zoveel passie uw eigen auto fotograferen :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 176)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.