Meeting/Fotoshoot Antwerpse haven

Home Forum Porsche Uitstappen Meeting/Fotoshoot Antwerpse haven

• Maker
    Discussie
  • Mannen!

Sommige hebben het al gelezen in mijn portfolio topic. Ik zou graag een meeting en fotoshoot organiseren in de Antwerpse Haven. Wanneer dit zou doorgaan, is nog nader te bepalen.

Ikzelf dacht aan zondag 18 of 25 augustus. Omdat dat niet over iedereen zal passen, zou ik willen vragen van een lijstje op te stellen met welke datum voor u past.

De shoot gaat dus door in de Antwerpse haven op een nader te bepalen datum. In de haven zelf zijn toffe banen om zorgeloos de beentjes van de P’s te strekken.

Afspreekpunt: 18/25 augustus – Decathlon dakparking Noorderlaand 57 Antwerpen – 13u30

Lijstje met datum:

– Momenol – 18 en 25
    – WES-RS – 18/25
    – zimmermann – 18
    – Hellraiser – 18
    – Mikey – 18

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 176)
    • Een “vind ik leuk-knop” ontbreekt nog in jullie forum 😀

Volgende keer ben ik graag van de partij!! Gaan deze meetings altijd rond Antwerpen door??

Normaliter begin ik nu aan mijn laatste week zonder Porsche! Ik verwacht tegen eind van de week de levering, maar had al een uitstap gepland met mijn oldtimer richting Franse kusten..
      Dus vermoedelijk wordt het maandag of in extremis nog deze week… :think:

Ziet er heel mooi uit . :applaus: :applaus:

Wim

[quote=”Hellraiser” post=139880]
          Wij zijn achteraf nog naar het Festival of Sportscars geweest in Temse :)[/quote]

Wij waren daar gisteren ook bij de Zaat raast, en Timo heeft met de mini de rit gereden.
          Jammer dat we elkaar niet getroffen hebben.

Over een paar weken (8 september) staan we op de 9de Antwerp Concours d’Elegance Kasteel Belvédère in Wijnegem

Was een leuke dag gisteren, aangename mensen ontmoet, mooie P’kes en ze blonken allemaal voor de fotoscoop. Je zag niet dat het een uurtje daarvoor had geregend 😯

Voor herhaling vatbaar in een winterlandschap lijkt me, moeten wel zien dat we dan voldoende parking hebben, maar ik weet al wel een mooie locatie, de koffie en andere zijn daar ok!

Schön! :respekt:

Alvast een voorsmaakje van wat staat te wachten :popcorn:

Hopelijk komt er nog zo leuk iniatief,want heb spijt dat ik vandaag ni kon komen door familliefeest :puke:
                  Aan de pics te zien en van gette reactie gehoord,voor herhaling vatbaar

Buitje in de voormiddag maar vree goe weer in de namiddag 😀
                    Wij zijn achteraf nog naar het Festival of Sportscars geweest in Temse 🙂
                    Zeker voor herhaling vatbaar 🙂

Net thuis!

Ik vond het zeer leuk vandaag. Bedankt om allemaal af te komen.
                      Zoveel volk had ik echt niet verwacht.

Ik heb over de 500 foto’s genomen vandaag, zal wel even bezig zijn vandaag en morgen 😀

Voor de foto’s mag je me altijd een bericht sturen. Graag dan wel de nummerplaat erbij en het model, want ik ken ze niet allemaal vanbuiten. De beste komen ook in mijn topic en alles zal op mijn Flickr verschijnen waar ik ook hier de link van zal posten.

Een zeer mooie bijeenkomst,geen druppel water gezien alleen zon,weeral toffe mensen leren kennen,en veel mooie fotos genomen,nadien de gezellige babbel in de pluimhoeve is voor herhaling vaatbaar. 😀

Wij hebben ook een leuke namiddag gehad.

Weeral nieuwe *porsche liefhebbers leren kennen en dan vliegt de tijd razendsnel.

Ook benieuwd naar de foto’s.

Bij deze eerst en vooral dank aan Jens voor de tijd en het geduld :respect2:

Zeer aangename namiddag beleefd met veel meer Porschekes dan verwacht !
                            Vooral den après is zeker voor herhaling vatbaar.

Ik ben zeer benieuwd naar de fotokes.
                            Hier alvast een voorsmaakje 😉

Ja, was weer geslaagde dag !geen druppel regen gehad en goed gezelschap bijeen :drink:

ik ben ondertussen thuis en was super fijn!!!
                                Een fijne namiddag en hééél goe weer!!!! Dit mag meer gebeuren!!!

en om af te sluiten….

Leuk initiatief, helaas te laat gezien 🙁 (nieuw op dit forum sinds vandaag)
                                  Volgende keer probeer ik er bij te zijn

Have Fun!

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 176)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.