Meeting/Fotoshoot Antwerpse haven

Home Forum Porsche Uitstappen Meeting/Fotoshoot Antwerpse haven

• Maker
    Discussie
  • Mannen!

Sommige hebben het al gelezen in mijn portfolio topic. Ik zou graag een meeting en fotoshoot organiseren in de Antwerpse Haven. Wanneer dit zou doorgaan, is nog nader te bepalen.

Ikzelf dacht aan zondag 18 of 25 augustus. Omdat dat niet over iedereen zal passen, zou ik willen vragen van een lijstje op te stellen met welke datum voor u past.

De shoot gaat dus door in de Antwerpse haven op een nader te bepalen datum. In de haven zelf zijn toffe banen om zorgeloos de beentjes van de P’s te strekken.

Afspreekpunt: 18/25 augustus – Decathlon dakparking Noorderlaand 57 Antwerpen – 13u30

Lijstje met datum:

– Momenol – 18 en 25
    – WES-RS – 18/25
    – zimmermann – 18
    – Hellraiser – 18
    – Mikey – 18

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 176)
    • image_2013-08-18.jpg

image_2013-08-18-2.jpg

image_2013-08-18-3.jpg

S2

Hier (omgeving gent) schijnt intussen ook de zon, maar helaas zijn de plannen intussen aangepast, dus veel plezier daar!

[quote=”Ghost” post=139837]Sta in de file[/quote]

Een Porsche-file ? 😉

Wij komen er ook aan met 4 wagens. Ghost en Bladerunner hebben wat file.

Sta in de file

Aan allen die gaan veel plezier en ik kijk uit naar de foto’s .
                Hier aan de kust schijnt het zonnetje al volop .

ik vertrek seffes na de pannekoeken, zal een beetje later kunnen zijn, wachten hé 😛

Ik ga mij gereed maken,wou met de BOXSTER komen,maar zal de 993 nog eens uit de stal halen; tot sebiet!!!!!!

[quote=”zimmermann” post=139823]@ wes , kom ook maar af hé maatje :happy:[/quote]

Het doet hier niks anders dan regenen. 🙁 Zelfs zo erg dat het heel de voormiddag nog niet gestopt is. 😐
                      Ik ga dus passen, zowiezo heb ik de P niet kunnen wassen (hangt vol dode vliegen, muggen, katten, konijnen,… :roll:).
                      Ik vind het heel spijtig, moest het mooi weer geweest zijn, was ik er met ALLE plezier bij geweest! 😀
                      Voor degene die toch gaan, veel plezier en probeer er iets moois van te maken. 😉

[quote=”joebarreke” post=139825]gelijk heb je want hier komt het zonnetje er al door :happydance:[/quote]
                        Jep hier in Mechelen ook. De wagen even afspuiten, en dan richting Antwerpen 🙂

Ik zal waarschijnlijk de enige non Porsche zijn, makkelijk te herkennen :mrgreen:

gelijk heb je want hier komt het zonnetje er al door :happydance:

heb beslissing genomen , vertrek over 15 min , probeer tussen 13.30 en 14u aan te komen :drink: . be happy :happydance:
                            @ wes , kom ook maar af hé maatje :happy:

[quote=”mark986″ post=139816]Seffens eerst nog effe het ‘grof’ vuil eraf spuiten om dan vers vuil erop te plakken.
                              Tot straks.[/quote]

hey mark
                              laat je knappe vrouwtje .maar achter het stuur zitten van je Porsche
                              dan weet je zeker dat de foto’s er mooi uit gaan zien
                              ha ha :drink:
                              gr harry

Ik ga passen, heb ondertussen andere plannen. Ben benieuwd naar de resultaten

Seffens eerst nog effe het ‘grof’ vuil eraf spuiten om dan vers vuil erop te plakken.
                                  Tot straks.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 176)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.