Meeting/Fotoshoot Antwerpse haven

Home Forum Porsche Uitstappen Meeting/Fotoshoot Antwerpse haven

• Maker
    Discussie
  • Mannen!

Sommige hebben het al gelezen in mijn portfolio topic. Ik zou graag een meeting en fotoshoot organiseren in de Antwerpse Haven. Wanneer dit zou doorgaan, is nog nader te bepalen.

Ikzelf dacht aan zondag 18 of 25 augustus. Omdat dat niet over iedereen zal passen, zou ik willen vragen van een lijstje op te stellen met welke datum voor u past.

De shoot gaat dus door in de Antwerpse haven op een nader te bepalen datum. In de haven zelf zijn toffe banen om zorgeloos de beentjes van de P’s te strekken.

Afspreekpunt: 18/25 augustus – Decathlon dakparking Noorderlaand 57 Antwerpen – 13u30

Lijstje met datum:

– Momenol – 18 en 25
    – WES-RS – 18/25
    – zimmermann – 18
    – Hellraiser – 18
    – Mikey – 18

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 176)
    • Ik vertrek binnen een half uurke 😉

Voor mij zal het voor een andere keer zijn … Ik zit met een klein technisch probleemke :bounce: …. zie mijn recent onderwerp hieromtrent … ik wens dat eerst opgelost te hebben … have fun!!!

[quote=”joebarreke” post=139807]Ik weet 1 locatie waar je nog bij de containers kan om foto’s te maken. Wel beetje rijden, heel noorderling af, bestemming blauwhoefstraat ;)[/quote]

Die ken ik 😉
          Aan de Sint-Laurens kerk Churchill dok is ook zo een plek.

Wij gaan ook komen deze namiddag…

Ik weet 1 locatie waar je nog bij de containers kan om foto’s te maken. Wel beetje rijden, heel noorderling af, bestemming blauwhoefstraat 😉

XXX

Echte mannen weten waarom :happydance:
                Ben er zeker :driver:

Goed idee.

Vanaf 14u zou het droog worden volgens de weerberichten. Rond 16u geven ze zelfs zon 😀

Ik zal er zowiezo zijn.

We kunnen daar de brug over en dan fotos maken aan de parking vh pomphuis!
                    Kan je ook vanop de brug fotos trekken etc
                    Daarna nen apero int pomphuis :coolness: :happydance:

Hier heeft het ligt geregend. Ik denk dat het tegen 13-14u wel droog zal zijn.
                      Aan de decathlon is het overdekt dus van regen daar geen last.

Die locatie is alleen niet zo geschikt voor foto’s.

Ik ben er ook bij!

Noteer maar dat de Die-hards (Ghost, Joebarreke, Bladerunner) zullen aanwezig zijn. :ass:

Gijle kunt ne mens wel overtuigen he 😉

Als het straks om 12uur niet aan het gieten is kom ik af !

Ik hoopte ook met regen naar ginder te rijden.
                              Dan is het stof eraf als ik aankom :happy:
                              Ik heb geen schrik van beetje regen.
                              En zoals blade schrijft wordt het droog in de namiddag.

Thanks Wes. :drink:

Pagina 1… 😉

“Afspreekpunt: 18/25 augustus – Decathlon dakparking Noorderlaand 57 Antwerpen – 13u30”

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 176)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.