Meeting/Fotoshoot Antwerpse haven

Home Forum Porsche Uitstappen Meeting/Fotoshoot Antwerpse haven

• Maker
    Discussie
  • Mannen!

Sommige hebben het al gelezen in mijn portfolio topic. Ik zou graag een meeting en fotoshoot organiseren in de Antwerpse Haven. Wanneer dit zou doorgaan, is nog nader te bepalen.

Ikzelf dacht aan zondag 18 of 25 augustus. Omdat dat niet over iedereen zal passen, zou ik willen vragen van een lijstje op te stellen met welke datum voor u past.

De shoot gaat dus door in de Antwerpse haven op een nader te bepalen datum. In de haven zelf zijn toffe banen om zorgeloos de beentjes van de P’s te strekken.

Afspreekpunt: 18/25 augustus – Decathlon dakparking Noorderlaand 57 Antwerpen – 13u30

Lijstje met datum:

– Momenol – 18 en 25
    – WES-RS – 18/25
    – zimmermann – 18
    – Hellraiser – 18
    – Mikey – 18

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 176)
    • Spijtig *porsche is niet klaar,het zal voor een volgende keer zijn :bounce:

Ga ook komen morgen. Tot dan.

XXX

Bart, foto’s trekken hé :respect2: Lijkt een leuk tripje dat je gepland hebt :salut:

We komen morgen dus samen aan de Decathlon. Ik dacht niet op die plek te blijven, maar een ritje te doen. Die plek is niet echt fotogeniek.

Ik heb niet echt een idee naar waar te rijden 😀
            Best in het Antwerpse, misschien aan het fort in Borsbeek?

Ideeën zijn welkom 😀

Het probleem is dat ik om 16 u nog een verplichting heb hier aan de kust .
              25/8 zal voor mij ook niet gaan want dit wordt een weekend Nurburgring ,afspraak bij Porsche in Zuffenhausen ,fabrieksbezoek en bezoek Gemballa .

XXX

Dan gaan we u moeten missen Bart, maar des te gelukkiger zijn we als we u de volgende keer weer zien 😀

Ik vrees dat het voor mij een andere dag zal worden . 😥 😥

ken

‘t amusement iedereen, we kijken al uit naar de foto’s 😀

Staat in de agenda :happydance:

Gelijk op de meetings dan he, indoor fotoshoot en iedereen een emmerke en bidonneke water mee
                        om hem terug op te blinken 8)

[quote=”Gette” post=139606]Maar dan wordt em vuil he….. en blinkt em nie op de foto :D[/quote]
                          Voor sommige is da juist een + punt (regen = blinken) 😀

Maar dan wordt em vuil he….. en blinkt em nie op de foto 😀

Regen is toch geen probleem, heb op mijn roadtrip vorig jaar alle weertypes gehad, tot zelfs sneeuw in hartje zomer. Hier gaat uw Porsche echt niet van stuk. :think:

Als het niet regent is de kans groot dat ik langs kom.

😉

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 176)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.