Meeting van 40 jaar 911 RS 2.7 in Reims, 4 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Meeting van 40 jaar 911 RS 2.7 in Reims, 4 mei

• Maker
    Discussie
  • Zaterdag 4 mei ga ik als toeschouwer naar een prachtig event in Reims.
    Op het oude formule 1 circuit van Gueux is er een grote meeting van de legendarische 911 2.7 uit 1973.
    Niet minder dan 50 originele RS’en komen samen. Dit is een kans die maar ééns in de zoveel jaar voorbijkomt.

Voor alle duidelijkheid : Good Times in Motion is geen organisator van dit event.
    De gelegenheid lijkt me weliswaar zo uniek dat ik dit graag met jullie wil sharen.
    Bedoeling is om samen met andere geïnteresseerden dit event bij te wonen en samen in een treintje naar Reims rijden.

Wanneer :
    zaterdag 4 mei 09u30 – 14u

Plaats afspraak :
    Parking E17 Hotel Vandervalk in Nazareth, 07u15

Meer info :
    https://www.facebook.com/GoodTimesInMotion

Deelname is gratis, behalve de inkom voor het event ter plaatse zelf : 10 euro per wagen.

See you,

Rufie.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Prachtig ,de club coupe is van de voorzitter van Porsche Club France ?

Wat een spektakel was het. Een view om nooit te vergeten.
        Meer dan 50 echte RSjes en RSR’s waren van de partij.
        Naast een Sport Classic en Club Coupé.

Foto’s staan online op mijn pagina : https://www.facebook.com/GoodTimesInMotion

Greets,
        Rufie

mijne kalender van dit weekend steekt al overvol 🙁

54 RS’en en 1 RSR staan je te wachten 😉

Och ja, Dinslaken was 260 km vandaag en eigenlijk niks speciaals gezien.
              Rijden met die handel ! 😀

[quote=”Rufie” post=129497]
                Ok, niet echt bij de deur, maar gezien de gelegenheid echt wel de moeite !
                [/quote]
                Antwerpen – Reims 320 km, dat is toch niks. :sleep:

In de US doen ze die afstanden om iets van de Supermarkt te gaan halen.

“It’s all in the mind” :sarcastisch

[quote=”JoeBar_S2″ post=129502]…. dan terug naar huis te vliegen rijden om op tijd te zijn.[/quote]

Lijkt mij een zeer stomme gedachte 😯

om 17u30 communie van mijn petekind…

dus weet niet of het gaat passen. Ben aan het denken om met moto naar daar te rijden, en dan terug naar huis te vliegen rijden om op tijd te zijn.

Nog iemand ?
                      Ok, niet echt bij de deur, maar gezien de gelegenheid echt wel de moeite !
                      De afwezigen zullen ongelijk hebben 😉

Ik had het al een tijdje op mijn kalender staan en zit ginder in de buurt die periode en ga zeker een kijkje nemen.

Hierbij het programma voor de liefhebbers klik hier

en nog info hier

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.