Meetings/rondritten Porsche 993

Home Forum Porsche Uitstappen Meetings/rondritten Porsche 993

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche fanaten,

Er bestaan al heel wat algemene Porsche events en clubs. Een aantal mensen in België hebben nu het idee opgevat om een Porsche 993 eigenaarsclub op te richten. De bedoeling is om 1 keer per jaar ergens in de Benelux, Duitsland of Frankrijk een 993 meeting te organiseren en eventueel 2 of 3 gezamelijke rondritten. Als je een geïnteresseerde 993 eigenaar bent, kan je (gratis) inschrijving aanvragen of vragen stellen via porsche993owners@gmail.com .

Je ontvangt dan een mailtje van zodra er een meeting of rondrit gepland staat. Het idee is ontstaan op de netwerksite 911Porschistes.com in de Porsche 993 groep. Het heeft geen enkel commercieel doel en is alleen in het leven geroepen om gepassioneerde 993 rijders met elkaar in contact te brengen.

Groet

Porsche 993 owners club Belgium

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Volgende samenkomst 993 club België zondag 18/4: Porsche Francorchamps Days

8.30h Parking Esso tussen Rotselaar & Aarschot op E314 en/of
      9.15h Carpool Parking Diepenbeek, afrit 30 op E313, dan naar links
      10.00h Aankomst circuit Francorchamps
      12.00h Parade (optioneel)

Inschrijving via http://www.porsche993club.be

Info: http://www.porsche.com/belgium/nl/motor … hampsdays/

Zeker geen slecht idee . 😛

Ik zou zeggen, kom bij de club en organiseer een zomeravondrit + bbq 💡 😉

helaas is het voor mij nooit niet mogelijk om mee te rijden in het weekend
            horecaprobleem 😕

Anoniem

Was idd een leuke bijeenkomst en een schoon zicht om zo allemaal dezelfde modellen achter elkaar te zien rijden. Dien Ollander met zijne 993 aan de afrit van Houthalen had er trouwens ook plezier in toen em ons tegen kwam 😆

Bedankt voor de reacties, het was inderdaad een aangename namiddag.

Ik heb al een paar foto’s in mijn persoonlijk album opgeladen en op de site. Ik begreep dat Didier zou kijken om een sharing point website op te zetten zodat we allemaal al onze foto’s in redelijke resolutie kunnen delen. Ik heb er een zeventigtal geslaagde geselecteerd.

[attachment=2:2ndn2u7z]

Juist dat is het produkt om na de winter de uitlaat ringen terug te doen blinken ,Ja het was goed gisteren zelf met de lichte afwijking van het vooropgestelde programa ,toch enkele leuke gesprekken gehad met gepasioneerde eigenaars van ons geliefde ros (993 ).Hopelijk volgende keer meer deelnemers 😉

Het eerste ritje zit erop.
                    Met een 8tal 993’s door een stuk Midden Limburg en gelukkig bleven de zware donderwolken uit.
                    Voor herhaling vatbaar.
                    De fotografen kunnen hier misschien wat sfeerbeelden brengen ❓

Op de parking hadden we het over het product om de eindstukken van de uitlaat terug proper te krijgen en waar ik een zeer goed resultaat bekwam.
                    Product = Meguiar’s NXT Generation All Metal Polysh. Kostprijs : +/- 15 euro.

Gr. Eric

Update 28/3: Samenkomst 14u parking Domein Kiewit (niet sportcentrum), Putvennestraat (komende van N74 voorbij voetbalclub rijden, parking natuurdomein op linkerkant.

Groeten

Kristof

Voor diegene die van Oost -en West Vlaanderen & Antwerpen komen kan er eventueel samengekomen worden in Wommelgem (rond punt) of op de parking van het benzinestation op de autostrade in Ranst. Het laatste is misschien interessanter omdat je dan de snelweg niet hoeft te verlaten ❓
                        Laat maar iets weten.
                        Gr.
                        Eric

Snelle update, we hebben ondertussen 47 leden en de eerste rit is gepland op 28 Maart (8 deelnemers tot nu toe: 2 Carrera, 2 Cabrio, 2 Targa en 2 Turbo!)

We hebben ondertussen 17 geïnteresseerden (waaronder ook 2 Fransen, een Zwitser en 2 Nederlanders…) dus hebben we besloten een website te onderhouden.

Moesten er nog 993 rijders willen inschrijven, niet twijfelen!

http://www.porsche993club.be

Anoniem

Als er genoeg geïnteresseerden zijn is zoiets natuurlijk altijd interessant, geldt voor elk type van Porsche.
                              Mailtje i.i.g. al doorgestuurd. En nu maar hopen op goe weer… :mrgreen:

Succes , idd jammer dat wij (eigenaars van andere Porschemodellen) hier niets aan hebben 😥

spijtig dat het enkel voor 993’s is, maar dat is uw goed recht uiteraard. Succes! 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.