Mein ’78 Sc project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Mein ’78 Sc project

• Maker
    Discussie
  • Na redelijk lang zoeken heb ik mijn ideale basis vo mijn projekt gevonde,is een US’78 SC :-p
    Er sta tamelijk wa op planing,fun kan beginnen :-p

DSC06532.JPG

11.11.2011f.jpg

12.11.2011.JPG

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 97)
    • Te koop ?

ik heb zo ook nog een identiek setje liggen, maar ze moeten nog opgekuist worden… echt vet op een sc

PB

Ow yeah, da’s een lekkere velg !

XXX

Het zien er inderdaad vette velgen uit.
            Ben benieuwd naar ‘t eindresultaat en hoe hoog of laag de P zal liggen :hail:

Staan schoon op ne zwarte :coolness:

Welke maten hebben die velgen ?

bedankt,heb r lang genoeg moeten achter wachten,tis wel serieus mm’s werk,maar er moeten nog wat aanpaingen gebeuren,was mijn eerste velg dat ik gedachten had,ok tzijn geen oem fuchsen,maar tmoet mij aanstaan :happydance:
                nu zien hoehet ga geven als de banden er gaan opstaan :geek:

DSC08056.jpg

roy

Idd serieuze velgen

Wow vet dikke wielen !!! :coolness:

:wtf: :respect2: :first:

DSC08063.jpg

eindelijk mijn wielen :happydance: enkel kleine aanpassingen gebeuren :happy:

@Wim,bedankt,kdenk het ook dat ik bij ne leverancier waar we ons luchtleidingen gaan voor het werk,mijn leidingen ga laten persen met hethet koppelstuk op het nieuw naftleiding,want nergens kan je de juiste leiding vinden zoals er origineel op stond 😮

Wim

Ben eruit.

Deze morgen Karel aan de lijn gehad, en die heeft als oplossing de oude wartels op de nieuwe leidingen laten persen vertelde hij mij.

Had het eerst ook geprobeerd met koppelstuk, maar paste dan volgens hem er niet meer tussen.

Ik hoop dat je er wat aam hebt.

ok,bedankt Wim

Wim

Ik ga even bellen, schiet mij net iemand te binnen die dat ook voorhad.

Tot laterrrrrrrr. 😉

@Wim,is maar 1 model beschikbaar voor mijn model 2.7 3.0 van ’75 tot ’79,mijne is van ’78,dus zou toch de juiste moeten zijn?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.