Memorial Gilbert Staepelaere

Home Forum Porsche Uitstappen Memorial Gilbert Staepelaere

• Maker
    Discussie
  • Gisteren als co mee gereden in de memorial Gilbert Staepelaere.
    Het was een mooie organisatie waarin ieder zich kon uitleven in de diverse klassen.
    Hoedje af voor de organisatoren die alles vrijwel feilloos lieten verlopen.
    Enkele beeldjes…

Attachments:
    • IMG_3176.jpg
    • IMG_3178.jpg
    • IMG_3179.jpg
    • IMG_3181.jpg
    • IMG_3180.jpg
3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Mijn ervaringen gisteren…
      Ik vormde team samen met Marc, voorzitter van De Porschisten. De zilverkleurige targa werd hiervoor ingezet. Onze club had trouwens 5 auto’s aan de start.
      Het was de eerste keer dat ik aan dergelijk evenement mee deed. Nu zijn bol-pijl en landkaart mij niet vreemd, ik stam immers nog uit het pre-gps tijdperk. 😉
      Maar … de reglementen van dergelijke wedstrijd waren me voor de start (en nog steeds) niet 100 % duidelijk. 😕
      Zaterdag kon worden deelgenomen in 4 klassen. Veiligheidshalve kozen we voor de recreatie klasse, in de toerisme en de sport klasse worden de opdrachten steeds moeilijker. Dat lieten we wijselijk aan ons voorbij gaan.
      De wedstrijd ging van start bij Beerens (wat staat daar allemaal binnen 😯 ), na een passage door de haven ging het richting Nederland (omgeving Bath). ‘s Middags kwamen we op adem in Fort Liefkenshoek om na de middag op Belgisch grondgebied opnieuw bordjes met letters te noteren. Na een praktische proef op het terrein van Jesco werd de dag afgesloten in Klein-Willebroek.
      Het was een mooie ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is. (als we hoger in het klassement willen geraken, dan toch de reglementen wat beter bestuderen…)
      In het klassement ‘Recreatie Classic’ werden we 17de op 51 geklasseerde wagens. Een resultaat waar we best tevreden mee zijn.
      Wie meer info wil moet maar eens rondneuzen op de site van de wedstrijd, bij de VAS of hier.

Mij is de wagen niet bekend ! Vertel eens wat meer over je ervaringen gisteren Patrick .

Is de Gulf 911 (zie hierboven) soms bekend op ‘t forum?
          Of een dubbelganger?

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.