Home › Forum › Zeverhoekje › Men is gewaarschuwd
- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
4 januari 2011 om 19:33
De federale wegpolitie heeft nieuwe anonieme voertuigen in dienst genomen:
De BMW 325i en de BMW 123d die de oude Peugeots 406 V6 vervangen.
-
MakerDiscussie
-
BC911 schrijft:
Als je zoiets leest stel je jezelf toch vragen over de efficiëntie van onze politiediensten 🙄 . Als je gewoon door snel te rijden de politie te snel af kan zijn …. ??? Hij heeft zowat heel België kunnen doorkruisen 😯 .
Idd , Ik dacht dat het sterke punt van de politie hun communicatie was .
Blijkt snelheid genoeg te zijn .
Welkom 2011Anoniem8 januari 2011 om 04:54of konden die gasten niet lezen/memoriseren/schrijven…één van de eerste lessen: nummerplaat onthouden…
Anoniem7 januari 2011 om 23:51Ik denk niet dat de politie die 260 mag rijden.
De veiligheid van de andere weggebruikers gaat in Belgie altijd voor.
Het is meestal beter zo iemand te laten gaan.
ga maar eens kijken(Youtube Amerikaanse achtervolging) wat er allemaal kan gebeuren als je wel blijft achtervolgen.Anoniem7 januari 2011 om 23:47Effe snelle berekening: Schoten-grens ongeveer een dikke 100km à 120km. BMW M5 zou toch niet ver van de 300 km/u moeten halen (en gezien die A8 -260 km/u- hem niet kon volgen zal dat er dus niet ver van liggen). Die 120 km legt hij dus met gemak af op een goeie 25 minuutjes aan die snelheid. Tegen dat ze bij de achtervolgers door hebben dat hij naar Frankrijk rijdt zijn we al goed Gent voorbij dus mij lijkt het niet onmogelijk dat ze niet meer de tijd hebben gehad om daar nog veel te blokkeren aan de grens.
‘t Is dan maar de vraag of het verantwoord is om aan dergelijke snelheden iemand over de weg te volgen. Volgens mij hebben ze er goed aan gedaan om die te laten gaan en niemand anders (en zichtzelf) in gevaar te brengen. En om een helicopter op te trommelen zal het misschien ook al te laat geweest zijn.Inderdaad als je het zo stelt, want een blokkade aan de grens zou tegen die tijd dan toch wel moeten lukken. 💡
Als je zoiets leest stel je jezelf toch vragen over de efficiëntie van onze politiediensten 🙄 . Als je gewoon door snel te rijden de politie te snel af kan zijn …. ??? Hij heeft zowat heel België kunnen doorkruisen 😯 .
Deze heeft het al geprobeerd seh
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/aid1005906/politie-kan-vluchtende-wagen-niet-bij-houden-2.aspx
Ze zal korting gekregen hebben vanwege de dure december maand. 😆 😉
dan zijn ze ondertussen in de solden , ik heb 150 betaald, wel al een jaartje oftwee geleden
Mijn vrouw heeft ze gisteren al leren kennen.
Boete van 100 euro voor bellen achter stuur op E40 rond Wetteren 🙂Het eeuwige kat en muisspel en de gevaren van het spel. Duw je op je gas dan weet je dat je het risico loopt dat je de rekening gepresenteerd krijgt. En godv… ge kunt dat niet (meer) in de boekhouding stoppen. Vroeger met boetezegels was het pakken eenvoudiger. Maar zoals een klant al eens zei : ge betaalt dat, zijt een week slechtgezind en dat is het dan. Ze gaan u niet in de doos steken voor een verkeersboete. Over politie en hoe en wat kan bladzijden vol geschreven worden maar uiteindelijk betekent het de dag van vandaag nog weinig.
Anoniem5 januari 2011 om 23:36Pieren schrijft:
[quote]hihi op topsnelheid kunne ze toch nog altijd niet volgen
pas op van die 123D, heb zo eens eentje op de expresweg voor me gehad en ik ga nu niet vertellen op welke snelheid ik er pas over kon, maar moest wel diep gaan hoor!
(ik rijd dan ook niet met een topper, maar toch…) :oops:[/quote]
‘t Is te hopen dat het gene van de federale Politie was ?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.