Men is gewaarschuwd

Home Forum Zeverhoekje Men is gewaarschuwd

• Maker
    Discussie

• porsche
    Deelnemer

De federale wegpolitie heeft nieuwe anonieme voertuigen in dienst genomen:

De BMW 325i en de BMW 123d die de oude Peugeots 406 V6 vervangen.

Klik hier voor meer info.

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
      • Zolang ze maar niet met onderstaand materiaal achter ons zitten valt het allemaal nogal mee.

Wim

Hier bij ons ook. 😯

Zien er standaard uit, maar onderhuids toch wel wat aanpassingen zoals ander motor e.d.

Weet niet hoe het met deze BMW’s is, maar ze komen vaak niet zomaar standaard uit de fabriek bij hen terecht. Als ik me niet vergis werden die Volvo’s van enkele jaren terug goed onder handen genomen zodat je nog wel eens zou kunnen verschieten van de prestaties …

hihi op topsnelheid kunne ze toch nog altijd niet volgen

pas op van die 123D, heb zo eens eentje op de expresweg voor me gehad en ik ga nu niet vertellen op welke snelheid ik er pas over kon, maar moest wel diep gaan hoor!
              (ik rijd dan ook niet met een topper, maar toch…) 😳

Anoniem

Als het een troost mag wezen: het zijn diesels, dus 325d en geen 325i. Dus ietske trager 😕 . Maar of dat veel verschil zal uitmaken…ik denk dat je al met de ‘betere’ Porsche moet op de baan zijn om er voor te kunnen blijven 😉
                Blijkbaar zouden er een aantal zijn met nummerplaat 3xx-BTx en zouden ze relatief herkenbaar zijn aan de dakantenne die niet origineel BMW is.

hier : http://www.flitsservice.be/phpBB/viewtopic.php?t=4622&start=150
                  staan ze ongeveer allemaal met foto, nummerplaat en in welke provincie ze actief zijn

pas op, niet alle Peugeot’s zijn reeds uit dienst, sommige rijden nog rond

er komen blijkbaar ook 123D’s

hihi op topsnelheid kunne ze toch nog altijd niet volgen 😈 😈

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.