men komt wat tegen op de autostrade!

Home Forum Zeverhoekje men komt wat tegen op de autostrade!

• Maker
    Discussie
  • je komt de vreemdste voertuigen tegen als je vaak op de autostrade rijdt! Twee weken geleden kwam ik die witte gepimpte Rolls Royse tegen van uit die recaleme van Euromillions! Die rijdt dus echt zo rond! 😯

En vorige week zag ik nog iets maf: een Nederlandse mobilhome met aan zijn trekhaak een Smartje! Die was met een soort van triangel bevestigd; de smalle punt uiteraard aan de trekhaak, de brede kant greep in het radioatorrooster ! Wat ze met het stuur gedaan hebben was niet geheel duidelijk, maar hij reed wel degelijk met zijn 4 wieltjes mee! Grappig om zien… 😉

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • blijft een maf zicht, zeker met zo een grappig Smartje. Heb al lachend tegen mijn vriendin gezegd dat we haar Smartje ook zo zullen beginnen meenemen, omdat dit toch net iets handiger is dan een reservewiel vervangen als je pech hebt…

En gisteren kwam ik een splinternieuwe 997 Phase II tegen, een witte, met nummerplaat K000L… 😉 How cool is that?

Wim

Dit systeem dus. 💡

Hadden wij ook voor onze rally Porsche, stuurt dan gewoon mee op de voorwielen, raar maar werkt.
          Wel zorgen dat je slot van het stuurslot staat. 😆

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.