Mening bestelling 718 Boxster

Home Forum Porsche Talk Mening bestelling 718 Boxster

• Maker
    Discussie
  • Hallo ! Ik ben volop een 718 Boxster aan het samenstellen en hoop binnen enkele weken de bestelling definitief te kunnen maken. Evenwel zou ik graag feedback krijgen over opties die al dan niet nuttig zijn. Ik weet dat zoiets heel persoonlijk is en dat het voor de ene een must is en voor iemand anders waardeloos, maar toch waardeer ik elke mening. Zijn er zaken die jullie wel (of niet) besteld hebben en waar jullie spijt van hebben dat je ze wel (dan niet hebt) ? Ik weet bv niet of het standaard muzieksysteem voldoende is. Ik ben geen muziekfreak, maar af en toe moet het toch eens luid kunnen staan en dan moet het niet ondermaats slecht klinken. Nog voorbeeldjes waar ik aan twijfel : het design verlichtingspakket (nuttig of niet ?). Verwarmbaar stuur ??? Laat maar horen wat jullie denken.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 61)
    • Mart kennende is dat een grapje hoor, net zoals dit: ligt er een versnellingsbak in of is’t een Boxster voor nen ouwe mens? :mrgreen: :happy:

123

“net nieuw zekers in de Porschekes wereld?”

Vind jij dat echt nodig om iemand zijn keuze zo in vraag te stellen???
        Jij hoort jezelf graag praten vermoed ik. Spreek dan wel uit eigen naam ipv horen”we” liever en “ons” handelen.

Zoals ik al zei, Turbo uitlaat is nie lastig nadien te openen..
        Maar electronica herprogrammeren vergt dealer en Porsche facturatie dienst.

Dus wat mij betreft heeft hij prima gekoezen…
        Uiteindelijk betaalt hij zelf met zijn geld, niet met “ons” of “jouw’ geld.

Nog eens voor mijn informatie : Hoe lang zit jij overigens al in de Porschekes wereld? 10 jaar? 20? Slaat nergens op hoor.

Toch even een kanttekening betreffende de optie keuzes voor deze sportieve wagen “Cruise control vs Sportieve uitlaat”???

Say no more, net nieuw zekers in de Porschekes wereld?

In de Elfjes wereld dan toch, horen we liever de uitlaat dan welke perfecte radio sound dan ook. En dan vooral in response tot ons eigen handelen (opschakelen enzo). Een budget kwestie??? Ofwel,als je het mij vraagt, liever een goeie motorsound, dan een cruisecontrol, camera’s en stereo installatie. Maar goed, ik ben dan ook van de Old Skool hey …

Veel plezier met de spanning in afwachting anywayz!!

Proficiat en succes met het geduld want dat zal ook nodig zijn…en veranderingen kan je er later ook nog aan toevoegen als de portemonnee weer wat blijer is… :up:

123

niet mee inzitten hoor , een turbo luider maken is nie moeilijk.
              Er is geen performantie penalty als je wat openmaakt achter de turbo.

bij een NA is dat lastiger, daar moet je een minimum backpressure houden.

kleur : rhodium zilver, binnenin alles netjes zwart. Tja, die sportuitlaat…. ik twijfel over zoveel, de portemonnee twijfelt minder, die is keihard 🙂

123

heeft carnewal al iets met die turbo uitlaat gedaan?

heeft iemand al eens 728 met en zonder sport uitlaat naast elkaar gehoord?

Proficiat met je bestelling !!

Maar vd sportuitlaat ga je spijt hebben ,het oor wil ook wat 🙂

Proficiat,binnenkort hier dus nog ne 718 Boxster
                      Welke kleur heb gekozen?
                      De sportuitlaat was nu net de 1e optie die ik had aangevinkt,maakt een wezenlijk verschil in beleving bij de 718…..

Proficiat met de bestelling :applaus:
                        Geen sportuitlaat bijgenomen? Hopelijk heb je er geen spijt van :engeltje:

Proficiat !

(PASM besteld?)

‘t Is gebeurd ! Boxster vandaag besteld !!! Jawel hoor, net zoals alle andere pretparken is Porsche geopende 😀 . Levering februari. ‘k Heb met jullie meningen rekening gehouden en voor mezelf toch getracht verstandig te kopen. Achteruitrijcamera zit erbij, verwarmde zetels, navigatie, Bose (gewoon systeem toch iets te eenvoudig), lederen sportzetels, cruise-control, maar dat is het zowat. Geen sportuitlaat, noch grotere velgen of andere hulpsystemen. Karig maar goed. Het aftellen is begonnen.

Tja zoals ik in voorgaande post al heb vermeld…duurbetaalde electronische snufjes die het snel laten afweten…

[hide][quote=”Bones” post=258761]
                                Waarom wil iemand eigenlijk nog GPS? Een smartphone met bv Waze lijkt me veel functioneler[/quote]

Correct, GPS zat bij de mijne standaard ingebouwd deze keer, ik had dus geen keuze. Guess what, na x aantal flaters van dit systeem gebruik ik gewoon terug mijn vertrouwde Waze. En ah ja, Apple Carplay hebben we nu ook, kan je je iphone apps in de PCM gebruiken, jiepie denk je dan. Maar NIET degene die je echt wil gebruiken, niet de waze, niet de coyote, zefls niet de Porsche eigen GTS routes app. Ah ja, we hebben nu voice control, gues what again, werkt niet. Iemand blijmaken met een dooie mus noem ik dat. PCM is waardeloos !
                                [/hide]

De rubber vloermattenzien er idd ook nog OK uit. Dank voor de tip

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 61)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.