Mening bestelling 718 Boxster

Home Forum Porsche Talk Mening bestelling 718 Boxster

• Maker
    Discussie
  • Hallo ! Ik ben volop een 718 Boxster aan het samenstellen en hoop binnen enkele weken de bestelling definitief te kunnen maken. Evenwel zou ik graag feedback krijgen over opties die al dan niet nuttig zijn. Ik weet dat zoiets heel persoonlijk is en dat het voor de ene een must is en voor iemand anders waardeloos, maar toch waardeer ik elke mening. Zijn er zaken die jullie wel (of niet) besteld hebben en waar jullie spijt van hebben dat je ze wel (dan niet hebt) ? Ik weet bv niet of het standaard muzieksysteem voldoende is. Ik ben geen muziekfreak, maar af en toe moet het toch eens luid kunnen staan en dan moet het niet ondermaats slecht klinken. Nog voorbeeldjes waar ik aan twijfel : het design verlichtingspakket (nuttig of niet ?). Verwarmbaar stuur ??? Laat maar horen wat jullie denken.

61 reactie aan het bekijken (van in totaal 61)
    • Dat is idd een persoonlijke keuze of als je hem deelt ( het vrouwtje ) ook al een mening… optielijst is ook financiël een aderlating soms… voor doorverkoop later is full option wel voor sommige kopers prijs doorslaggevend … voor mechanische opties zou ik persoonlijk niet twijfelen ….de rest is keuze maar reken wel dat de meeste optie’s electronisce zijn en daar gaat met de tijd veel van kaduk…ja ook bij Porsche …en kost ook wat om te vervangen. Ik ben altijd van mening geweest dat de automerken zoveel electronische snufjes in de wagens duwen omdat ze anders te weinig klanten terugzien… electronica is gevoelig voor trillingen en temperatuur schommelingen en een wagen …juist ja ik zie aan je gezicht dat je het doorhebt…. :up:

61 reactie aan het bekijken (van in totaal 61)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.