Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Mening › Mening ivm velgen…
- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 2 maanden geleden door Pascal VB.
-
MakerDiscussie
-
8 november 2012 om 11:35
Iemand ervaring met het bedrijf Giva Wheels en onderstaande velgen?
Het is voor mijn Boxster, heb nu 18inch Classics (origineel Porsche, zie onderstaande foto) erop liggen en overweeg deze te vervangen door bovenstaande. Euh… en het gaat hem om de velgen en niet om de kale knikker hé… :happy:
-
MakerDiscussie
-
Ziet er niet verkeerd uit, maakt alleen de keuze nog iets moeilijker 🙂
@ PVB: Wat den je van 18 duim Techarts ? Op 2 de hands staan er (met winterbanden op, afsmijten dus) die je voor 850 euro kan hebben. Als je ze binnen doet aan 13O euro /stuk zien ze er fantastisch uit. Bv zwart hart met gepolierd randje…. :lekker: Ben je redelijk goedkoop gesteld.
Attachments:Ik vrees der een beetje voor, gaat net iets te ver buiten komen vrees ik
Even profiteren van de aandacht: kan achteraan op de 996 305 X 19 in 11 duim ?
t’t Was een graptje hé,
Ik zou voor een origineel ééndelig setje gaan of een set echte driedelige, wat ook wel mooi is op een zilveren is een setje BBS ch-R in satin black, die zijn betaalbaar en hebben ze ook in immitatie en daar zie je volgens mij niet direct een verschil
Ik had de originele op de 997Grtz Geert
Voor de boxter is het volgens mij vooraan ET 45 en 8.5 breed, achteraan is het ET 45 en 10 breed meen ik me te herrineren van mijn lemans die van een boxter kwamen
grtz Geert
Zal er eens een paar nachtjes over slapen, want met al dat homo- en siliconen borsten gedoe ben ik helemaal van slag :happy: :happy:
Als er iemand de perfecte maten (en neen niet wat jullie denken), in 18″ turbo velgen heeft voor de Boxster, dan wil ik dat zeker overwegen.
Heb zelf net een 996 met die Classic velgen.
Zou niet veranderen voor deze.Ben ook niet weg van de BB6 velgen (in het algemeen niet van die replica BBS velgen). De classics die je nu hebt, staan super! Maar ieder zijn ding en het is jou geld. 😉 996 Turbo velgen zijn trouwens überge*l op een Boxster!! 😳 Hier is zopas een heel goedkoop setje verkocht (had ik zelf ook op het oog maar mijn verstand zei “laten gaan” 🙄 ).
mijn mening, zoek u een setje echte meerdelige wielen voor de porsche, die imitaties zien er op het eerste ziht nog OK uit maar van wat dichter zie je het duidelijk, is een beetje zoals siliconen borsten, trekt ook op niets
Tweedehands setje ECHTE meer delige velgen hoeft niet percee duurder te zijn
@ mushroom, jij zal wel homo zijn 😀 , ik vind de lichten op de zilveren vele malen mooier dan de zwarte :engeltje:Just my opinion
Grtz Geert
‘t Is nu misschien iets dom hé, maar stel je die zilveren Boxster eens voor met volledig rode achterlichten… IMO is’t dan veel beter!
Nu is het geheel too bland, ‘t is letterlijk een grijze muis, beetje meer rood gaat het geheel “kleuren”.Soms vraag ik me af of ik gewoon smaak heb, of details zie, of dat ik gewoon homo ben 😉
Idd niet makkelijk te beoordelen op een foto. Zie zelfs niet of hij hoger/lager ligt dan mijn Boxster en anderzijds de velg met het hart in het zwart, denk ik dat de Boxster minder stijl gaat uitstralen maar aggressiever gaat uitzien. Moeilijk…
Die auto mist een verlaging 😉
En ja, zo’n velg komt beter uit op een donkere auto. Jouw foto is wel ongelukkig getrokken want je ziet niets van de brede rand achteraan (als hij tenminste zo breed is als op jouw voorbeeldfoto). Dus idd, misschien best ‘t hart in ‘t zwart zetten.
De velgen op zichzelf zijn af in elk geval 😉Zijn de BB’s dan zo zwaar vergeleken met de originele die ik erop heb staan?
Ben serieus aan de twijfel nu, juist foto ontvangen via GivaWheels met deze velgen op een boxster, en ben niet echt van mijn stoel geblazen moet ik zeggen (zie foto). Denk dat ze beter zouden uitkomen met het center in het zwart.
Zou ik dan toch bij de originele Porsche velgen blijven? Een andere optie die ik overweeg zijn de 18 duims Turbo velgen… goede optie of passé?
285 is nogo voor de boxster! Geraakt niet door de keuring.
Dezelfde BB6 velgen gehad op mijn zenith blauwegehad. Tevreden van! Ekel uw huidige velgen zijn wel een pak lichter! Zou eerder een 15mm spoorverbreder erop zetten en je zal zien dat dat ze al een heel pak bet tot hun recht komen!Sinds ik mijn trouwboekje eens doorgenomen heb…..
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.