Mening ivm velgen…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mening ivm velgen…

• Maker
    Discussie
  • Iemand ervaring met het bedrijf Giva Wheels en onderstaande velgen?

BBSLM18.jpg

Het is voor mijn Boxster, heb nu 18inch Classics (origineel Porsche, zie onderstaande foto) erop liggen en overweeg deze te vervangen door bovenstaande. Euh… en het gaat hem om de velgen en niet om de kale knikker hé… :happy:

Ardennen06_18-08-12.JPG

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • Ik informeer hier even over bij de leverancier van de velgen, maar als ik mij goed herinner staat ook in het boekje 265-18 voor achteraan vermeld. Ik kom er nog op terug, en alvast dank “Rodondo”!

Volgens mij moet de 285 achteraan lukken. Even navraag doen voor alle zekerheid. Het zou zeker niet misstaan op de Boxster :lekker:

Heb nu Continental Sportcontact2 met vooraan 225/40-18ZR en achteraan 265/35-18ZR liggen op de Classic velgen. Ik denk dat het beter is deze maten aan te houden?

Scherpe prijzen, vriendelijke service, direct antwoorp op mails. Zijn het geen BB6 velgen ?

Als je wil heb ik nagelnieuwe Conti’s met “N” keurmerk. 225 & 285 18 duim. 😉

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.