Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Mercedes SLS 63 AMG
- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 11 maanden geleden door Audiotronics.
-
MakerDiscussie
-
28 februari 2012 om 22:05
Vandaag testritje gedaan met de SLS 63 AMG :driver: :driver: :driver: , om het met weinig woorden te zeggen ‘FENOMENAAL’, is zelf niet vergelijkbaar met ne 997 Turbo vind ik. :respect2: :respect2: :respect2:
-
MakerDiscussie
-
[quote=”plumber” post=91780]Geef mij maar ne Porsche, k’vind diene Mercedes echt niet mooi…
Dan nog liever ne Ferrari :relaxman:[/quote]
Een mooie F430 spyder om op een zomerse zondag ‘s morgens op de oprit te liggen poetsen, de namiddag er een toerke mee te doen en dan terug in de garage onder een doek te plaasten. Meer moet dat niet meer zijn :lekker:heb vandaag een 63S AMG limo ,amai nie , da is het beste en mooiste wa ik al gereden heb , ben geen mercedesman , maar hier kan niks tegenop ,da is een bom!!!! :first: foto volgt
Persoonlijk vind ik sommige lang neus wagens wel mooi.
wat ik wel zeer mooi vind een Jaguar E-Type 🙂
Aston Martin (als die tot de lange neus behoren 🙂 )sommige Corvette modellen kunnen me ook bekoren
wat ik ook leuk vind, een mooie Ford Capri.
Ferrari en consoorten, minder… maar hey Smaken verschillen hee 🙂
[quote=”jokke_vlo” post=91874]Ben geen fan van “lange neus wagens”, van geen enkel “merk”
+1
Vandaar geen Corvettes, Maserati’s, Z3’s, Z4’s etc…
En in mijn wereld komt Ferrero nog niet tot aan de enkels van PorscheIk heb de SLS ook gereden en natuurlijk gaat dat ding vooruit. Ik was echter niet onder de indruk van de looks, noch van het rijgedrag.
Ben geen fan van “lange neus wagens”, van geen enkel “merk”
Een ferrari kost toch nog een stuk meer dan de SLS
Ik vind de SLS zeker geen 60+bak en de auto geeft alleen rijplezier als je de wagen begint te kennen en de wagen waardeert zoals hij bedoeld is
Dit geldt ook voor onze Porsches want je kan een 930 niet vergelijken met mijn RS
De SLS vind ik zeker beter dan de SLR alleen al de prijs-prestaties verhouding
Het was jammer in de reportage van Top Gear dat de RS eigenlijk niet zo gewaardeerd werd als die reportage met die groene RS in de Alpen waar ik verliefd geworden ben op de RSBen absoluut niet van plan mijne P te verkopen om ne SLS te kopen zulle, maar was wel redelijk onder de indruk van deze wagen, en zo een kans om er mee te rijden kon ik toch nie laten liggen hé :driver: :driver: :driver:
Zou inderdaad zoals Plumber zei dan nog liever ne Ferrari hebben :relaxman: :relaxman: :relaxman:
SLS is meer voor ne 60+er. :respect2: :respect2: :respect2:Geef mij maar ne Porsche, k’vind diene Mercedes echt niet mooi…
Dan nog liever ne Ferrari :relaxman:[quote=”reys” post=91755]Van lef gesproken!!! Allé om dat hier zomaar doodleuk te komen vertellen 😆
Dus toch de 997 te vroeg ingeschreven precies 😉
Benieuwt op het verslag!
Wacht tot Bruno dat hier leest![/quote]Als Mercedes man heb ik ook al met de SLS gereden en eerlijk gezegd,ik zou de RS niet ruilen voor een SLS
De wagen geeft me niet het gevoel dat de RS wel heeft maar die motor in de Merc is een beest
De SLS heeft veel grotere dode hoeken en is veel luxer maar tegelijk kleiner binnenin
De SLS is de ideale wagen om op de autobahn te razen en de RS is de wagen voor op circuit en de kleinere wegen
PS Top Gear was met een 458 ipv een Lambo 😉
Mijn C AMG was een veel leukere wagen dan de SLS zeker als hij gechipt was op 500pk :driver:Anoniem29 februari 2012 om 02:39Van lef gesproken!!! Allé om dat hier zomaar doodleuk te komen vertellen 😆
Dus toch de 997 te vroeg ingeschreven precies 😉
Benieuwt op het verslag!
Wacht tot Bruno dat hier leest!Inderdaad Luc,niet vergelijkbaar met porsche 997 turbo,het is daarom dan ook ne mercedes eh 😉
Reportage in top gear met deze mercedes,porsche GT3RS en Lambo niet gezien?
Ik was nie echt kapot van deze mercedes…….kapot ja. 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.