- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
2 juli 2015 om 22:50
Eerst het slechte nieuws.
Gezien minder aangename (zakelijke) vooruitzichten, ben ik spijtig genoeg genoodzaakt om de 930 in de verkoop te zetten, na enkel een kleine 1,5 jaar in bezit te hebben. Er komt waarschijnlijk wel een andere 911 in de plaats, die beter in mijn budget past, waarschijnlijk een 3.0 of gelijkaardig. Toch zal het met pijn in het hart zijn..Om de pijn te verzachten wil ik er nog een laatste mooie roadtrip mee maken. Mijn vriendin is alvast mee met het idee! :applaus:
Plan is om een 10 tal dagen richting de Franse en Spaanse kust te trekken om tot rust te komen en te gaan golfsurfen. Biarritz, San Sebastian, Zarautz en Mundaka behoren tot de opties. Met een (of meerdere) stops ergens tussenin. :driver:Maar hoe doe je dat? Ik zoek uiteraard naar een hotel met privé parkeergelegenheid. Gezien de prijsontwikkelingen van de laatste jaren en de diefstal verhalen van klassiekers neem ik aan dat voorzichtig zijn geen overbodige luxe is.
Er zijn zoals ik lees wel mensen die het ook doen hier op het forum. Nuttige tips van ervaringsdeskundigen?
Of aanraders voor stops onderweg hoor ik graag!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.