Met de Porsche op reis …

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Met de Porsche op reis …

• Maker
    Discussie
  • Ik speel met de gedachte om met mijn 3.2 van 85 naar het zuiden van frankrijk te rijden deze zomer. Is dit te risceren, of is het veiliger met een auto van die leeftijd toch maar hier “in de buurt” te blijven?
    Uiteraard heb ik geen zin om 1000 km onder ons belgenland met een auto te staan die niet meer start omwille van een doorgebrande sensor bv hé ( wat ik deze zomer heb meegemaakt )

Iemand enige ervaring met zulke afstanden te rijden met een 3.2 ? Bepaalde maatregelen die ik moet treffen uit voorzorg?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
    • zo is dat…!
      Ik doe meestal 1 verlofke per jaar (reeds 20 jaar)met mijn Porscheke , ge zou toch nie geloven waar ik daar allemaal al mee gezeten heb!

Deze zomer heel frankrijk doorkruist en uiteindelijk tot in corsica geweest met een SC van ’82. Een kleine 7000 km in totaal en no problems at all. zeker doen !! Ook ongeloofelijk goeie respons van mensen die je ontmoet onderweg, jong en oud.

Anoniem

ben al met de boxster op skiverlof geweest, ook in de zomer es naar oostenrijk. Zijn onvergetelijke momenten.

Morgenvroeg vertrekken we naar Wales voor een weekje… Eerst gedacht om met m’n Golfje te rijden, maar het begon toch te kriebelen..
            Ventilator van de voorruit werkt wel niet meer (Walter van Porsche parts had hem nog niet binnen), maar ga het er toch op wagen.
            Nemen een voorraad handdoeken mee..
            HEB ER KEI VEEL ZIN IN! Toch altijd een beetje anders om te reizen met Porschke.
            Enkel en alleen maar mooie herinneringen.
            Groetjes

😆

😆 😆 😆

Die lamp was wel kapot zeker 😆

toen ik tegen 245 km/u tegen de lamp liep (reed)

vloog bedoel je 😛 P

een Porsche’ke dient om te gebruiken !!!
                      Doen ,ik doe het al gans mijn rijbewijs-leven.