met wie kan ik mee?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen met wie kan ik mee?

• Maker
    Discussie
  • hello all,

dank jullie voor jullie hartelijke verwelkoming op dit mooie forum.
    ik kijk al uit naar de RLC op 9 September 2012.

daar ik mij nog aan het orienteren ben tussen een 911 3.2 targa vs modernere 996 heb ik momenteel geen P om mee te rijden :music:

kan ik eventueel met iemand van jullie meerijden?
    ben woonachtig blankenberge/zeebrugge.
    kan ook zelf tot koolkerke komen…

let me know,zou mega zijn…

aloha,

robin

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • @ mushroom & porsche914orange

bedankt alvast voor jullie gastvrijheid…en tot snel op de rlc…
      ik kijk er al naar uit!

en in the future rijden jullie dan met mijn P eens mee he 😀

greets,

r

Met mij kan je ook wel meerijden hoor. Weet wel nog niet met welke P ik kom.
        Als die “oude rommel” u niet afschrikt 😀

Als je op ‘t RLC geraakt kan je altijd eens meerijden met mijn 996 4S.
          Je bent misschien een betere chauffeur dan ik maar daar ik geen omnium heb voelt het voor mij wel veiliger aan als ‘t bij meerijden blijft 😉
          Anyway, zo kan je je al een gedacht vormen over de 996, er zal waarschijnlijk ook wel een 3.2 voorradig zijn die dag en misschien kan je met zo eentje ook eens meecruisen.

met mijn wakeboardje;)

of ik klap mn trekhaak uit en je kan al speedsurfend achter mij aanhangen :happy: Zal nog meer fun worden denk ik!

thanks porsche4ever

mooi voorstel alvast;)
                lets stay in touch,we kijken wat er uit de bus valt….

mahalo,

r

ik heb nog plaats genoeg. Kom met een cayenne turbo, heb echter wel al copiloot. Als je dit ziet zitten mag je zeker achteraan mee, maar dit is natuurlijk niet altijd even leuk.
                  Moest je geen andere voorstellen krijgen om als copiloot mee te gaan moet je het mij maar laten weten. Groetjes.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.