Meten is weten bij de GT3

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Meten is weten bij de GT3

• Maker
    Discussie
  • Na enkel keren hebben uitlijnt reed hij nog steeds niet zoals ik wilde :driver: 👿
    De meting was ongeveer goed 😯 vandaag dan maar eens perfect gezet :applaus:
    Nu nog eens lijnen :mrgreen: kijk uit naar het resultaat 😆 .

vorig week ook nog en GT3 voorzien van nieuw schoenen en zen bennen rechtgezet :first: ik gaat het nog leuk vinden *luv
    hhhhhhhhhhhhhhh.jpg

fghjk.jpg

lkhj.jpg

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • PDS

[quote=”bccars” post=170984]Super ! Ben stikjaloers op jullie circuitrijders met de GT3’kes !![/quote]

2 juli naar Skylimit in Zolder komen uwe *porsche en is proberen he !

Of is met mij meerijden, maar ik ben maar amateurke ze :loser:

Super ! Ben stikjaloers op jullie circuitrijders met de GT3’kes ! Het leren kennen van de (limieten van) wagen en jezelf, invloed van afstellingen enzo, boeiende materie (zoals gisteren op de qually van Le Mans, discussies tussen piloten en pit crew wanneer het wat frisser wordt wat ze moeten doen om de balans terug juist te krijgen, MAF) !

Ben benieuwd als jullie die corner balancing gaan doen, of dat in de praktijk veel winst oplevert. Keep us posted !

[quote=”bccars” post=170940]Cool ! Ook corner balanced nu ?[/quote]

Mm das het volgende na het zoeken naar het positiever krijgen van de cambers :what: teneinde geregel staan ze voor en achter nog steeds te negatief naar men zin :think: voor on track ist mms beter maar voor op de baan ist we veel. 😐

Cool ! Ook corner balanced nu ?

PDS

Suuuuuuper goed gedaan trouwens !!!

Ging in Zandvoort als nooit tevoren :first:

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.