Meteor stelt zichzelf en zijn 997 mkII voor …

Home Forum Stel jezelf even voor ! Meteor stelt zichzelf en zijn 997 mkII voor …

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche Forum leden,

Ik ben Hans, 43 jaar en woon in het noorden van Vlaams-Brabant. Al sinds het einde van mijn tienerjaren droomde ik ervan om ooit een Porsche 911 te kunnen koesteren, maar om evidente fininciële redenen is dat er in mijn twintiger en dertiger jaren nooit van gekomen. Verelden zomer was het dan eindelijk zover : ik vond een mooie occasie 997 mkII.
    Ik was eerst op zoek gegaan naar een 996 of 997 mkI, maar uiteindelijk heb ik wat extra uitgegeven om een mkII te kopen omwille van de motor. Het is een Carrera geworden alhoewel ik initieel op zoek was naar een Carrera S. Uiteindelijk is het een tussenoplossing geworden : een gewone Carrera waarbij ik de remklauwen rood heb laten lakken. Ik twijfel ook nog aan een sportuitlaat, zodat hij al wat dichter bij de S komt, zonder dat je de financiële nadelen van een 3.8 motor hebt… Ik ben namelijk geen laagvlieger en met 345 pk van de Carrera heb ik ruim genoeg.
    De wagen is in zeer goede staat (bj 2008) en heeft net nog geen 70k km. Het is een model met PDK wat even wennen was (ik was initieel op zoek naar een handgeschakelde) maar nu ik PDK gewoon ben is het een droom om mee te rijden. In druk verkeer en in de file laat ik hem in volautomaat en om eens de beentjes te strekken gaat hij in halfautomaat. :driver:
    Ik gebruik hem vooral als vrijetijdsauto (geen werk-verkeer) en voor weekendjes-weg. Ik heb een dochter van 8 dus die past nog perfect op de achterbank.
    Ik ben nog een newbie op vele gebieden in de Porsche-wereld en hoop op dit forum de nodige antwoorden te krijgen bij vragen/problemen.

Groeten !
    Hans

Attachments:
    • IMG_1966b.jpg
    • IMG_1967.JPG
    • IMG_1972b.jpg
16 reactie aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Wim

Welkom op het forum Hans, en mooie voorstelling met bijbehorende Porsche. :up:

16 reactie aan het bekijken (van in totaal 16)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.