mezelf even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! mezelf even voorstellen

• Maker
    Discussie

• tom

hoi ik ben tom kom uit evergem bij gent.
      ik zou graag ooit een porsche rijder willen worden maar zal nog effe moeten sparen om er eentje te kunnen bezitten.Voorlopig heb ik wel een kevertje in m’n garage staan met enkele porsche details op, in om toch een beetje een link te hebben met deze site he.
      hierdoor volg ik ook graag dit forum.

mvg tom

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Anoniem

Mushroom kom tom uit Evergem 😉 😉 😉 ❓ ❓

Zelf ook heel wat VW-wagens versleten .

welkom ik heb ook een VW roots :respekt:

welkom… een kever… toen ik 15 jaar was had ik er ook een, wij reden toen met dat ding op het domein van mijn ouders… en af en toe op de weg, maar niet verder vertellen he… :mrgreen:

Op een bepaald moment het idee gehad er de carrosserie af te halen, jerrycan als benzinetank en een ijzeren stang om het stuur vast te houden…
            Zo reden wij rond.
            Ik zal eens een foto zoeken.

Dag Tom Kom uit Evergem :sarcastisch

Wim

Pedalen stand kun je ook al in oude Alfa’s leren. 😉

een kevertje is altijd een goede basis om in de porschewereld binnen te stappen, zeker als je met de oudere modellen wil rijden: dan vind je de pedalen al op zijn minst niet vreemd staan… :mrgreen:

Wim

Bert,dat zal ook de reden zijn omdat ze nu aangestuurd worden. 😉

Maar forum is het laatste kwartaal wel veel actiever geworden, en dat is wel 8)

Welkom hier! En volgens mij valt het nu gewoon op dat er nieuwe leden bijkomen, ondat ze zich nu voorstellen 😉 .

Welkom op het forum ,het is onvoorstelbaar hoeveel nieuwe leden er de laatste tijd zich hier aanmelden :applaus:

welkom op het forum, ben ooit ook zo begonnen, en uiteindelijk staat er dan toch een P in de garage 😆
                          ben beniewd naar de foto’s van de kever

Anoniem

Welkom hier ,
                            Met je kever zit je al in de Porsche-familie .
                            Er zijn er hier nog met een VW kas en een P-motor . 😉

Ooit komt die Porsche er wel .

welkom!! 😀

Héél wat nieuw volk de laatste tijd :applaus:

Welkom Tom !

Wim

Welkom Tom, en zo te lezen sta je nog jong in het leven. 😉

Welkom hier op het Forum Tom .
                                    En wij zien hier heel graag fotootjes , dus weerhoud je niet om er een paar van je ge-“Porsche”-te Kver neer te zetten .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.