… mezelf even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! … mezelf even voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Mijn naam is Yves en ik woon in Affligem, zelf van het bouwjaar ’71… in februari 41 geworden.

Zoals velen hier is het altijd al een droom geweest om met een Porsche te rijden en die droom is twee jaar geleden uitgekomen.

Andere wagens die ik heb versleten zijn: een Matra Simca Bagheera (spijtig genoeg heeft die op een nat wegdek en na een uitwijkingsmanoeuvre kennis gemaakt met een vangrail die via de voorruit is binnen gekomen en via de achterruit naar buiten is gegaan), een uitgebouwd R5-ken, een Honda CRX waar ik heel wat plezier heb aan beleefd en kms. mee heb rondgetoerd, een Mercedes SLK200 waar ik een 7-tal jaar heb van genoten en nu dus mijn eerste PORSCHE… het is een uit Duitsland ingevoerde zwarte Cayman geworden (180Kw) die bij aanschaf 32.500 km. op de teller had staan en op dit moment er 62.000 heeft afgelegd… lekker veel optiekes bij die Duitsers (zo vond ik hem hier niet).

O ja, motorrijden is een andere passie… zo ga ik samen met mijn echtgenote Marijke reeds een twintigtal jaar op reis met de motor… landen zoals Oostenrijk, Zwitserland, Noorwegen, Frankrijk (waaronder Corsica), Griekenland, Bulgarije en Italië hebben “bijna” geen geheimen meer voor ons 😉

Van sleutelen aan een Porsche heb ik spijtig genoeg geen verstand… wel van hem wekelijks met de hand te wassen 😉

Verder heb ik mij ingeschreven om deel te nemen aan de zomersproetjes rondrit 2012 in de Vlaamse Ardennen… ‘k wacht enkel nog op een antwoord van Koen, alias “Mushroom” ter bevestiging… mss tot dan :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
    • Hoi Yves,
      Knappe wagen hoor. Enige jaren geleden had ik ook een Cayman.
      Echter een grijze; in jouw kleur komen de lijnen van de wagen nog veel
      beter tot zijn recht.
      Proficiat.
      Luc.

prachtige wagen,alvast welkom :first:

… bedankt allemaal & hallo carrera 3.0… daar ben je dus… laat maar weten als ie klaar is é 😉

Welkom Yvkes…
            Heel mooie Cayman :first:

Ik voel het hier al aankomen onze Rocco zit liever in een zwarte auto 😥 😉

cayman is mooi, ook 1 van men meest favoriete porsches

Mooie Cayman :respect2:

:applaus: :applaus: :applaus:

knappe porsche in’t zwart :respect2:

… bedankt voor de complimentjes boys… den dertigste juni wordt kuisen en den eerste juli wordt kwijlen en genieten… mss hier en daar ook wat ideetjes opdoen (sssssssst) 😛

Prachtige wagen en we treffen elkaar op 1 juli .

@Yfkes mooie wagen ,dikke proficiat !tot dan zeker (oase ) :drink: dat gaan we zeker doen :drink: :relaxman: :lekker:

Wim

Perfect gedaan :first:

En je ziet dat de aanhouder wint van het forum. 😉

Prachtige Porsche trouwens. 8)

Tweede poging om wat foto’kes van de Cayman te posten… hopelijk voldoende geresized deze keer…

Steenfabriek_02.JPG

Industriepark_09.jpg

Industriepark_07.JPG

Industriepark_06.jpg

IMG_3848.JPG

@snoer 964… rare snuiters is idd ‘t minste wat je kan zeggen precies… sommige berichtjes hier toch ook een paar keer moeten lezen… ma denk dat ik “mee” ben 😉

… en na 01/06/2012 kunnen we op de nicknames wss allemaal een gezicht kleven want ‘k heb van Koen officieel bericht gekregen dat ik het allerslaatste plaatsje heb kunnen bemachtigen voor de “zomersproetjesrit” ! :applaus:

… de overschrijving werd dan ook onmiddellijk doorgevoerd… aftellen dan maar en in de Oase gaan we er op :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.