… mezelf even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! … mezelf even voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Mijn naam is Yves en ik woon in Affligem, zelf van het bouwjaar ’71… in februari 41 geworden.

Zoals velen hier is het altijd al een droom geweest om met een Porsche te rijden en die droom is twee jaar geleden uitgekomen.

Andere wagens die ik heb versleten zijn: een Matra Simca Bagheera (spijtig genoeg heeft die op een nat wegdek en na een uitwijkingsmanoeuvre kennis gemaakt met een vangrail die via de voorruit is binnen gekomen en via de achterruit naar buiten is gegaan), een uitgebouwd R5-ken, een Honda CRX waar ik heel wat plezier heb aan beleefd en kms. mee heb rondgetoerd, een Mercedes SLK200 waar ik een 7-tal jaar heb van genoten en nu dus mijn eerste PORSCHE… het is een uit Duitsland ingevoerde zwarte Cayman geworden (180Kw) die bij aanschaf 32.500 km. op de teller had staan en op dit moment er 62.000 heeft afgelegd… lekker veel optiekes bij die Duitsers (zo vond ik hem hier niet).

O ja, motorrijden is een andere passie… zo ga ik samen met mijn echtgenote Marijke reeds een twintigtal jaar op reis met de motor… landen zoals Oostenrijk, Zwitserland, Noorwegen, Frankrijk (waaronder Corsica), Griekenland, Bulgarije en Italië hebben “bijna” geen geheimen meer voor ons 😉

Van sleutelen aan een Porsche heb ik spijtig genoeg geen verstand… wel van hem wekelijks met de hand te wassen 😉

Verder heb ik mij ingeschreven om deel te nemen aan de zomersproetjes rondrit 2012 in de Vlaamse Ardennen… ‘k wacht enkel nog op een antwoord van Koen, alias “Mushroom” ter bevestiging… mss tot dan :driver:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
    • Welkom Yfkes,

love the cayman, and we love pics 😈

Is ondertussen in orde jullie staan op de deelnemerslijst alle twee :relaxman:

@snoer volgens mij ook geen mail ontvangen .

@Yfkes Welkom op dit forum van rare snuiters en andere rare gasten ,Al bij al valt dat mee hoor .Zoals gezecht zijn Koen en Ik de organisators van de zomersproetjesrit en ook dank om te willen mee rijden die dag !Ik zal koen eens bellen vandaag om te zien of hij uw mail ontvangen heeft ,Je zal in alle geval een bevestigings mail terug krijgen hoor.Indien dit niet zo is ,stuur nog eens een mail met je gegevens naar Koen of mij ,Tot op onze rit zal ik maar zeggen waar je nog wat rare forumleden zal tegenkomen in RL .
            Groetjes Snoer :drink:

Je hebt gelijk hoog water kan gevaarlijk zijn . 😉

PB

Funny, je mag onze “Luigi” niet zoveel onder druk zetten. :happy:

Plumber ,jij bent toch de man die ons gaat behoeden van waterellende ! 😉
                  Met zo’n Nickanme . :wtf:

t’Zal dit jaar misschien eerder regendrupjes worden…

Welkom en tot op de zomersproetjes 😀 :driver:

Yves welkom hier op het forum ,en bedankt voor je voorstelling .
                        Om het nog wat moeilijker te maken ,rocco is mijn co-piloot op zomersproetjes ,mijn naam is Bart alias Funny ,Mushroom heet ook Bart .Koen is de organisator die samen met snoer ,Hendrik voor de vrienden de rit organiseert .
                        En als je Sammy ,zwarte pijl wil zien op zomersproetjes dan zal je hem moet volgen ,niettegenstaande zijn tiptronic gaat hij er als een pijl vandoor .
                        Volg je nog ?
                        Geen erg ,we ontvangen je met open armen .
                        Groeten Funny.

Welkom :drink: :drink: :drink:

Welkom we verwachten je dan en je zwarte cayman op de sproetjesmeeting 😉

wij zijn hier allemaal doodserieuze mensen, een voorbeeld voor de maatschappij van vandaag :happy:

:applaus:

PB

En wat Bart Champignon betreft, niet te veel naar luisteren,
                                zwarte pijl is zowat de serieuste mens van heel ‘t forum hier. :first:

Het is Koen voor de zomersproetjes,welkom hoor,ik ne rare 😛 😆 😆
                                  Zal er ook bij zijn op de rit

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.