Mezelf even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mezelf even voorstellen

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

Ik ben Philip, net 28 en woon in Wuustwezel (Antwerpen)

Ben al jaren Porsche liefhebber en rijder. Momenteel heb ik een 997 gt3, niet ingeschreven.
      Ik doe er wel zo nu en dan eens een Trackday mee.

Foto’s heb ik bijgevoegd, maar zal zo snel mogelijk eens betere maken.
      De andere foto’s zijn van mijn vorige auto’s/Porsche. Het zijn ze nog lang niet allemaal, maar de eerste die ik tegenkwam 😀
      De gt3 mk2 is die van een vriend, de andere zijn of waren van mij

De eerste en de laatste foto is aan ons nieuwe huis, de rest aan het oude.
      Het was door de aankoop van het huis dat ik even rustig ben moeten gaan doen met de auto’s

Veel kijkplezier !!

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • PDS

Foutje

PDS

[quote=”Funny” post=159291]Ik ben benieuwd naar de stars en de stripes erop ???? ;)[/quote]

Het lijkt alsof jij meer weet 😆

Ik ben benieuwd naar de stars en de stripes erop ???? 😉

Ik wacht alvast in spanning af.

PDS

Hey

De Porsche gt3 is al een paar dagen weg voor een grote metamorfose.
                Morgen, vrijdagavond is hij terug ! Foto’s zullen volgen

Groetjes philip

ken

Welkom philip
                  Blijft toch keer op keer een beest zo’n 997 gt3 prachtige wagen!
                  Het *porsche virus heeft je ook goed te pakken 😀

welkom op dit toffe forum , zeer mooi speelgoed !!! :up:

XXX

Welkom hier. Je hebt al een mooi Porsche historie opgebouwd :up:

PDS

[quote=”Funny” post=158165]Wat ik heel mooi vind bij jou Gt3 is dat de middentunnel ook in het wit is ! :lekker:[/quote]

Ja ik zou graag de rolkooi ook wit hebben, dan valt die langs buiten op.
                        En hij gaat nu weg voor striping, maar helemaal anders als die van u hoor !

Groetjes

S2

28 en dan spreken over Porsche foto’s uit de oude doos … daar zullen er hier veel over dromen. 🙂

Alleszins welkom hier!

Wat ik heel mooi vind bij jou Gt3 is dat de middentunnel ook in het wit is ! :lekker:

Hebben jullie nou allemaal van die grote garages, of heb ik nou zoveel hobbies? :mrgreen:

Het past allemaal in het plaatje en welgekomen Philip!

Mooie *porsche ‘s , mooi huis en vooral mooi stalletje :first:
                                  Welkom op het forum.

PDS

Ik heb wel niet al die wagens meer nu hoor ! Zitten een paar uit de oude doos bij.

Groetjes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.