Mezelf even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mezelf even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Ik ben 64 jaar en heb mij recent in Duitsland een Boxster 987 aangekocht van 2011.
    Ooit, een eeuwigheid geleden toen ik nog half twintig was had ik een 911 Targa en ik had mij voorgenomen om op mijn oude dag terug met Porsche te rijden.
    Deze wagen dient om alleen in de zomer te rijden. Ik heb nog een Audi TT Roadster die nu te koop staat en vervangen wordt door deze Boxter.
    Ik ben met pensioen maar nog steeds gefacineerd en fan van een toffe cabrio voor mijn plezier en dat van mijn vrouw.
    Ik woon in Schoten bij Antwerpen en wij hebben drie tieners van kinderen.

Groet Ivo.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • ken

Welkom ivo
      En veel leuke en cabrio kms 😀

Van harte welkom Ivo ! :applaus: Aan je Boxster ga je veel plezier beleven .

Nee heb de mijne gekocht in januari en ik heb een garage gehuurd tot eind februari waar mijn vorige zomerwagen in stond en vanaf 1 maart komt hij terug thuis dus van dan af schrijf ik hem pas in. Moet nog naar de TC gaan. En in Rotselaar kunnen ze er wat van. Mijne vorige afgekeurd (BMW cabrio van 18 jaar oud) omdat hij wat zweette nadat hij meer dan 2 maand had stilgestaan. Mijne garagist viel bijna op zijn gat van ‘t verschieten. Na wat opkuiswerk onderaan gepasseerd zonder 1 opm.
          Dus duimen maar en aftellen naar 3 of 4 maart.

Al goed dat februari maar een korte maand is :relaxman:

Dat zijn auto’s die in de winter werden uitgeschreven om de kosten te beperken.
              Bij is dat ook zo.
              Dus gaan wij terug inschrijven als het beter weer word.
              Maart of April dus.

Welkom.Boxstergenoot!

Amai, nog 11 dagen wachten 🙁

Verandert er iets op 1 maart met de BIV of zo, dat jullie nog wachten?

Welkom ben ook aan het afwacht! Op 1 maart wordt de mijne ook ingeschreven. Boxster 986 van 2001 en het duurt lang want met dit weer kriebel kriebel kriebel

S2

Welkom Ivo!

Vanaf 1 maart wordt hij ingeschreven dan post ik wel een paar foto’s zene

Alle haren laten afscheren ???

Heb me al een Porsche Cap aangeschaft.
                          Het wapperen zal dus meevallen ….

Welkom Ivo.
                            Als leeftijdgenot kunnen de oudjes nog flink kunnen meeblazen op dit Forum.
                            Kunnen we een wedstrijdje organiseren oud tegen jong, laat ze maar komen!!!!
                            Heel veel plezier met je aanwinst.
                            Heb mijn 997 4S vorig jaar gekocht en rij er dagelijks met heel veel plezier in.

Nog ene die het Antwerpse front komt versterken. 😀 Welkom.

Guy

welkom hier op Porscheforum
                                Veel plezier

@Harley G vandaag was het er ook het weer voor . Wij hebben gisteren ook onze eerste rit van het seizoen gereden 450km met een 20 tal wagens hop naar de volgende rit op 16/03 :driver: :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.