Mezelf even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mezelf even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo ik ben Hans , 50 jaar en motard af. Om toch nog af en toe eens uit te waaien heb ik een cabrio gekocht. Het is een sc 3.0 van 83 en staat nog volledig in originele staat, enkel het stuur en zetels zijn opnieuw bekleed. Ik ben de tweede eigenaar en de wagen komt uit Californië. Alle papieren nog aanwezig met volledige histotiek, volledig ingevuld boekje, alle facturen en zelf de aankoopbon. Staat onderaan droog , en de carrosserie vertoond geen roest enkel steenslag en hier en daar een klein blutstje. De lak is op het motorblok wel wat dof maar daar wordt aan gewerkt. Voorzichtig polieren en al een paar keer gewaxt en er is al meer glans. Veel van techniek ken ik niet maar een bevriend en gepensioneerde garagist help mij daarbij. Ook het hier vertoeven op het forum is mij al het één en ander duidelijk geworden.

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • Mijn remklauwen wat opgefrist en in het rood gezet. Niet dat je er veel van ziet als de wielen er terug opzitten maar rondom de schijven is er roest. Dit mooi opgeschuurd ( ik bedoel waar je wiel aan hangt) maar ik zie nu dat dit al terug wat rost aan het worden is. Mag ik dit ook schilderen ? Groeten Hans

Welkom op het P forum ! Mooie P trouwens .

XXX

Welkom, en euhm ferm machien dat je daar hebt :lekker:

Welkom hier.

Idd mooie locatie en mooie wagen, zie niet dadelijk de besproken blutsjes en krasjes.

Veel rijplezier komende seizoen!

Proficiat en welkom. Eén van de allereerste 911 cabrio’s dus!

Welkom en super mooi!

Welkom op het forum hier Hans en al dadelijk de juiste manier gevonden om foto’s in te voegen 😀 😀 😀 dat is een binnenkomer met je mooie classic Porsche

Welkom op het forum !!!

Mooie kleurencombo

Ik heb je trouwens (voor andere reden) een privé berichtje gestuurd…

Mooie locatie voor de mooie foto’s 🙂

Welkom Hans en gefeliciteerd met je keuze :applaus:

Welkom :up: :up:

Welkom op het Porsche forum. :drink:

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.