Mezelf even voorstellen met Porsche 996 S4 cabrio

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mezelf even voorstellen met Porsche 996 S4 cabrio

• Maker
    Discussie

• luc

Mezelf ook even voorstellen met mijn Porsche 996 cabrio 4S 2004
      Door vrienden ben ik op de forum gegaan wat ik al jaren moest gedaan hebben,
      Ben al twintig jaar Porchedriver en al veel meegemaakt, dus mannen en vrouwen give me some acid…
      Grts Luc

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • luc

[quote=”Gunn” post=143770]Prachtig ![/quote] THX

luc

[quote=”shaggy” post=143890]nu nog een foto van de cabrio met je vriendin er naast en iedereen is blij :D[/quote]
          LOL

prachtige porsche :up:

nu nog een foto van de cabrio met je vriendin er naast en iedereen is blij 😀

luc

[quote=”snoer 964″ post=143714]Welkom Luc mooie *porsche maar dat hadden we zondag al gezien hè .[/quote]
                Ja maar de ander forummers niet héééé

Prachtig !

Welkom Luc en de blinkie-mobiel 😉 :up:

Welkom Luc mooie *porsche maar dat hadden we zondag al gezien hè .

mooi hoor! blinkt als een spiegel 😀

luc

Hallo Beste Porschefanaten,
                          Hier enkel gevraagde Pics van de porsche 996 4S cabrio 2004
                          Tot hoors
                          Black Bouda

Attachments:
                          • porsche9964SCabrio.jpg
                          • porsche9964SCabrio.2jpg.jpg
                          • porsche9964SCabrio.1jpg.jpg

welkom op dit toffe forum , maar we zien graag foto’s van je machine :drink:

Welkom !
                              Bedoel je Acid, als in de muziek mid-80’s van het TRAX-label ?

Van harte welkom op dit gezellig en informatief forum . :applaus: :applaus:

welkom ! :drink:

S2

Welkom!

(Al is de uitdrukking : “Give me some acid” mij totaal onbekend, ik gok op “Give me some credit” 😉 )

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.