Mezelf ff voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mezelf ff voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen ,

Mijn naam is Walter ( boxsterwalter ) en sinds kort de trotse bezitter van een Boxster 981 BJ 2014 Rhodium zilver en rood leder interieur .
    Van kleins af aan Porsche gek dus het moest er eens van komen en ja hoor op mijn 61 ste verjaardag was het zover .
    Woonachtig in Belgie ( Antwerpen ) met veel aandacht lees ik hier al een tijdje op julli forum vandaar het tijd werd om me even voor te stellen .

Mvg
    Walter
    Porsche003.jpg
    Porsche007.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
    • Echte beauty! Veel rijgenot en hopelijk tot ergens op de baan/parking/meeting…. :first:

@Ken ,

Nee daar ben ik niet in de buurt geweest , toch tof om dit ff te melden nu weet ik waar de 2é Boxster 981 rondtoert .
        Volgens de dealer zouden er op dit moment maar 2 van verkocht zijn in Belgie in deze uitvoering .

Porsche002.jpg

Porsche007.jpg

Attachments:
        • Porsche008.jpg
        ken

Welkom walter
          Mooie *porsche
          Was je per toeval maandagavond in leuven aan het rondtoeren?

Van harte welkom op dit forum . :applaus:
            Ik vind hem heel heel mooi die nieuwe Boxster . :lekker:

F

Proficiat met de aanwinst . Ziet er goed uit …voor een Boxster 😉

Sjiek machien, proficiat en heel veel plezier ermee.

Ciao,
                Luc

:relaxman: :relaxman: :relaxman:
                  :driver: :driver: :driver:

XXX

[quote=”Peter_Targa_84″ post=159646]Welkom Walter, mooie Boxter, het rood staat mooi :up:
                      En nu vlug inschrijven voor de RLC te Antwerpen op 20 april :happydance:[/quote]

peter waar kan ik mij ergens inschrijven ??? ben nog niet zo bekend met het forum .

XXX

Welkom Walter, mooie Boxter, het rood staat mooi :up:
                        En nu vlug inschrijven voor de RLC te Antwerpen op 20 april :happydance:

Welkom Walter,zeer mooie auto heb je daar. Veel toffe kilometers gewenst 😀

Knappe P. Veel succes ermee.

:up:
                              Nooit te oud om een eerste *porsche te kopen.
                              Mooi machientje!

Welkom mooie *porsche

:applaus: :applaus: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.