Home › Forum › Stel jezelf even voor ! › Mezelf ff voorstellen
- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 11 maanden geleden door
Gert.
-
MakerDiscussie
-
16 februari 2014 om 03:39
Hallo iedereen ,
Mijn naam is Walter ( boxsterwalter ) en sinds kort de trotse bezitter van een Boxster 981 BJ 2014 Rhodium zilver en rood leder interieur .
Van kleins af aan Porsche gek dus het moest er eens van komen en ja hoor op mijn 61 ste verjaardag was het zover .
Woonachtig in Belgie ( Antwerpen ) met veel aandacht lees ik hier al een tijdje op julli forum vandaar het tijd werd om me even voor te stellen .Mvg
Walter
-
MakerDiscussie
-
Ja Deepee , snelle auto’s was ik wel wat gewend maar dan in de racerij natuurlijk .200 Pk was toen al heel wat in de rallywereld. Gezien mijn ouderdom spreek ik dan van de jaren 70 en midden de jaren 80 .
Wat ons er toe aanzette om een Porsche te kopen gewoon zoals iedereen denk ik een jongensdroom !en kwaliteit. Onze voorkeur ging normaal naar een Cayman , maar na enkele test km kwam toch de oude ervaring weer bovendrijven. Deze cayman stond op de 20″ velgen ( veel te hard voor onze Belgische wegen ) en met de flippers aan het stuur. Ik moest de auto voelen vandaar dat ik een handgeschakelde heb gekocht.
Bij toeval stond op dat moment de nieuwe Boxster bij dealer en ja hoor kap open en kap dicht en wij waren verkocht aan de cabrio .
Nu nog enkel wachten op het mooie weer om er 100% van te genieten .
De eerste 2000 km staan er ondertussen op en ja hoor, pracht van een auto rustig bij normaal gebruik, en een pracht van een sound als je wat hoger in de toeren gaat , en voor het verbruik hebben ze bij Porsche hard gewerkt. Het gemiddelde ligt bij normaal gebruik tussen de 7.9 en de 8.2.
Kortom, ik ben een tevreden Porchist in mijn oude dag.[quote=”deepee” post=159530]welkom Walter, intro :up:
vertel over je eerste rijervaringen, of was je al eerder verwend door snel tuig?[/quote]Ja Deepee , snelle auto’s was ik wel wat gewend maar dan in de racerij natuurlijk .200 Pk was toen al heel wat in de rallywereld. Gezien mijn ouderdom spreek ik dan van de jaren 70 en midden de jaren 80 .
Wat ons er toe aanzette om een Porsche te kopen gewoon zoals iedereen denk ik een jongensdroom !en kwaliteit. Onze voorkeur ging normaal naar een Cayman , maar na enkele test km kwam toch de oude ervaring weer bovendrijven. Deze cayman stond op de 20″ velgen ( veel te hard voor onze Belgische wegen ) en met de flippers aan het stuur. Ik moest de auto voelen vandaar dat ik een handgeschakelde heb gekocht.
Bij toeval stond op dat moment de nieuwe Boxster bij dealer en ja hoor kap open en kap dicht en wij waren verkocht aan de cabrio .
De eerste 2000 km staan er ondertussen op en ja hoor, pracht van een auto rustig bij normaal gebruik, en een pracht van een sound als je wat hoger in de toeren gaat , en voor het verbruik hebben ze bij Porsche hard gewerkt. Het gemiddelde ligt bij normaal gebruik tussen de 7.9 en de 8.2.
Kortom, ik ben een tevreden Porchist in mijn oude dag.[quote=”deepee” post=159530]welkom Walter, intro :up:
vertel over je eerste rijervaringen, of was je al eerder verwend door snel tuig?[/quote]Ja Deepee , snelle auto’s was ik wel wat gewend maar dan in de racerij natuurlijk .200 Pk was toen al heel wat in de rallywereld. Gezien mijn ouderdom spreek ik dan van de jaren 70 en midden de jaren 80 .
Kortom, ik ben een tevreden Porchist in mijn oude dag.wauw, knappe lijnen die nieuwe boxster, hou hem nog een jaar of tien bij je en dan kom ik langs 🙂
Ook van mij een welkom, Walter!
Zeer mooi de nieuwe Boxster, geniet ervan zou ik zeggen :up:Welkom Walter mooie *porsche *luv veel plezier en veel goed weer gewenst :driver:
Mooie Boxster Walter, veel veilige km’s toegewenst.
welkom Walter, intro :up:
vertel over je eerste rijervaringen, of was je al eerder verwend door snel tuig?welkom walter
op dit leuke forum
en proficiat met je mooie Porsche
:applaus: :drink:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.