Mezelf ook even voorstellen met Porsche 996 cabrio

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Mezelf ook even voorstellen met Porsche 996 cabrio

• Maker
    Discussie
  • When a dream comes true 😉

Onlangs de trotse eigenaar geworden van Porsche 996 3.4 Carrera 4 Cabrio van 2000 in Polar Silver met 4S bodykit 😉 *porsche

Attachments:
    • pord.jpg
    • ddd.png
    • car.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Welkom :drink:

Van harte welkom en proficiat met de aankoop . :applaus: :applaus:

[quote=”Kolya” post=143040]@Icebeice: proficiat met je aankoop, superknappe wagen!
            Tip van de dag: mocht je op zoek zijn naar een hard-top in die zeldzame kleur, bij Evoluzione Motors in Berlare staat er zo eentje…[/quote]

Ik heb de hardtop ook in men bezit in de zeldzame kleur. Gaat er enkel in de winter op 😀

[quote=”S2″ post=143035]Welkom!

Weet je wat meer over de historie van de wagen? Want zo’n ombouw naar een facelift vraagt toch heel wat aanpassingen (en eurookes).

Waarom werd dit ooit gedaan?

En, moeilijk om te zien, maar op de eerste foto lijken je achterste ruitjes ook omhoog bij geopende kap? Weet je hoe ze dit aangepast hebben? Want normaal kon dit pas bij de 997 als ik correct ben.
              Bij mijn 2003 996 gaat het in elk geval niet.[/quote]

Beste, ik zal je een tip geven om de achterste ruitjes omhoog te doen. Je houdt je vinger even in het gaatje bovenaan waar de hendel van het cabriodak in klikt. Terwijl duw je op de knopjes om de achterste ruiten omhoog te doen en dan komen ze omhoog 😉

@Icebeice: proficiat met je aankoop, superknappe wagen!
                Tip van de dag: mocht je op zoek zijn naar een hard-top in die zeldzame kleur, bij Evoluzione Motors in Berlare staat er zo eentje…

Welkom hier op het forum :up:
                  Knappe bolide, hopelijk mag de zon nog lang van de partij zijn, dan kan je nog ten volle genieten van je *porsche

S2

Welkom!

Weet je wat meer over de historie van de wagen? Want zo’n ombouw naar een facelift vraagt toch heel wat aanpassingen (en eurookes).

Waarom werd dit ooit gedaan?

En, moeilijk om te zien, maar op de eerste foto lijken je achterste ruitjes ook omhoog bij geopende kap? Weet je hoe ze dit aangepast hebben? Want normaal kon dit pas bij de 997 als ik correct ben.
                    Bij mijn 2003 996 gaat het in elk geval niet.

Welkom, en veel rijplezier gewenst

Geen probleem, thx. Ben dus zelf van de omgeving Leuven en ga stillekes naar de 40 😉

Vorige wagen was Audi TT cabrio die ik 2jaar geleden met spijt in het hart weg deed. Een stille droom was het altijd dat er nog iets in de plaats zou komen met overtreffende trap 😉

Nu een maand geleden de Porsche kunnen kopen en deze wordt enkel gebruikt als 2e wagen. 2weken geleden al een begeleide rondrit van 40km gaan doen (exclusive run) en toch nog een dagje kunnen proeven van het cabrio rijden….

Zal nog wel wat meer info posten 😉

Wim

Welkom Ice, maar een beetje meer uitleg over jezelf in het voorstel draadje mag ook hoor. 💡 😉

Mooi hoor, proficiat en veel plezier ermee. :driver: :driver: :driver:
                            Trouwens : benvenuti.

Ciao,
                            Luc

[quote=”bccars” post=142694]Cool. Zo een beetje een blauwe schijn in dat zilver ![/quote]

Ja dat is Polar silver ;), extra optie bij de Porsche en zeldzaam 😉

Welkom en veel :driver: plezier!

welkom en have fun met de *porsche :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.