Michelin Pilot Super Sport

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Michelin Pilot Super Sport

• Maker
    Discussie
  • Weet er iemand van jullie waar ik nog 2 Michelin Pilot Super Sport kan kopen?
    305/30/19

Blijkbaar zijn deze niet meer leverbaar, kan ik ook nergens meer vinden.
    Op de meeste online site’s staan ze wel nog leverbaar. Als ik ze bestel, dan krijg ik na enkele dagen bericht dat ze niet meer leverbaar zijn. Alle tips zijn welkom!!

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • [quote=”René” post=180202]Ik heb vorig weekend plat gereden en 4 dagen na bestelling lag er een blinkend zwarte nieuwe 305/30/19 supersport op me te wachten. Gekocht bij C&W in Maldegem aan groot rond punt rijkswacht, hij is een verdeler van Point S, mss daarmee geen id, maar hij had hem toch rap :applaus:[/quote]

Bedankt voor de tip René !!

0

Ik heb vorig weekend plat gereden en 4 dagen na bestelling lag er een blinkend zwarte nieuwe 305/30/19 supersport op me te wachten. Gekocht bij C&W in Maldegem aan groot rond punt rijkswacht, hij is een verdeler van Point S, mss daarmee geen id, maar hij had hem toch rap :applaus:

0

[quote=”patrickvb” post=179800]Dit niks voor jou?
          Klik[/quote]

Ik rij zowel winter als zomer met mijn 997. Weer of geen weer ; door de sneeuw ect…
          De cup is daar niet zo geschikt voor.

@Bruno
          , Heb ik al willen merken 😉 Na contact met Monza zou het in orde moeten komen.

Den draad zit er nog niet door, dus kan wel nog wat verder

0

Er zijn leveringsproblemen voor de supersport
            Ik heb gehoord dat dit zou verbeteren vanaf oktober

0

Dit niks voor jou?
              Klik

0

:first: Stuur zelf ook op de Super Sport op de *porsche *luv
                soms idd moeilijk leverbaar :bounce: idd beter tijdig bestellen :think: :drink:

0

Bedankt voor alle tips! Ik ga aan de slag.

0
                    PDS

Even een pm sturen naar Monza !

Hij kan dat wel regelen waarschijnlijk :coolness:

:up:

0
                      S2

Of eens proberen bij FG, die kopen regelmatig restpartijen, misschien heb je wel geluk.

0

Misschien hier:

http://www.auvergnepneumatiques.com/

Grt

Pj

0

Probeer eens bij interband te Lokeren Cederic 09/348 78 55 Die hebben wel heel veel op stock .
                            Succes

0

Als je deze nog persé wilt hebben zou ik een mail naar Michelin sturen, ik vind ze ook nergens meer in die maat.
                              Wel genoeg alternatieven maar dat was de vraag niet.
                              Wellicht wel de gelegenheid om de concurrentie eens te testen of de Sport Cup2 of Sport Cup+

0
                            13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.