- Dit onderwerp bevat 47 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 juni 2007 om 01:55
Hoi,
vorige week door een tip van een kameraad te weten gekomen dat er een leuke ///M3 e30 (dat ouwe model met ronde koplampen) te koop stond in Nederland…ik daar zaterdag naartoe. Yes, ik was meteen verkocht, maar moest hier en daar wat rondbellen want zoals je ziet op de foto’s zalhetni makkelijk worden om deze “straatwaardig” te maken in Belgie. Er moeten sowieso een aantal zaken aangepast worden.
Anyway, na dagen van ups and downs dan toch besloten om ervoor te gaan en ik heb mondeling toegezegd deze avond.
Als alles goed gaat en de man in kwestie is van zijn woord, ben ik binnenkort eigenaar van deze wagen.
Voor degene die dit een kermiswagen vinden (smaken en kleuren verschillen – gelukkig – eenmaal) toch hetvolgende: de auto wordt door ons (ben ni alleen) aangekocht in kader van de BMW club Vlaanderen. De auto zal dus weinig gereden worden en vaak dienen als show object. De wagen is hoofdzakelijk van mij en het is ook een leuke basis om later op circuit te gaan gebruiken…er zit een zeer knap injectiesysteem op en carbon airbox die vrij zeldzaam zijn en een fantastische sound genereren (Alpha-N systeem).
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.