MichM3 waarschijnlijk weer Mich-"M3"

Home Forum Zeverhoekje MichM3 waarschijnlijk weer Mich-"M3"

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

vorige week door een tip van een kameraad te weten gekomen dat er een leuke ///M3 e30 (dat ouwe model met ronde koplampen) te koop stond in Nederland…ik daar zaterdag naartoe. Yes, ik was meteen verkocht, maar moest hier en daar wat rondbellen want zoals je ziet op de foto’s zalhetni makkelijk worden om deze “straatwaardig” te maken in Belgie. Er moeten sowieso een aantal zaken aangepast worden.

Anyway, na dagen van ups and downs dan toch besloten om ervoor te gaan en ik heb mondeling toegezegd deze avond.

Als alles goed gaat en de man in kwestie is van zijn woord, ben ik binnenkort eigenaar van deze wagen.

Voor degene die dit een kermiswagen vinden (smaken en kleuren verschillen – gelukkig – eenmaal) toch hetvolgende: de auto wordt door ons (ben ni alleen) aangekocht in kader van de BMW club Vlaanderen. De auto zal dus weinig gereden worden en vaak dienen als show object. De wagen is hoofdzakelijk van mij en het is ook een leuke basis om later op circuit te gaan gebruiken…er zit een zeer knap injectiesysteem op en carbon airbox die vrij zeldzaam zijn en een fantastische sound genereren (Alpha-N systeem).

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
    • Van alle bmw’s vind ik dit de leukste ! Super Mich, wel geen genummerde zoals je wou hé ?

PRACHTIG Mich!!!

Hoewel ik mijn E30 320i nu wel ga weg doen blijf ik het prachtige wagens vinden, en dan zeker de ///M3’s!!!

Ik ga binnenkort toch echt eens een kijkje moeten komen nemen hoor naar al u speelgoed! 😀 lol: 😉

Groetjes en alvast (hopelijk) dikke proficiat!

SidewindR.

GSW

Zeer vette wagen,

doet me denken toen ik vroeger met de papa naar de 24 uren van Francorchamps ging. 😛
          Altijd één van m’n favorieten geweest.

grtz

Knap speelgoed !!
            Blijft 1 van de mooiste M3 😉

Gaat het er dan toch van komen ❓

De M3 is (zoals al eerder gemeld hé Mich) één van mijn lievelingen en echte auto-icoon.
              Prachtwagen.
              De stickers zijn idd smaak en zouden voor mij niet moeten , maar de rest jammie jammie.

Voor mij mag een witte E30 M3 er zo uitzien. Opvallend genoeg 😉

Nu zie ik de foto’s wel : wow, stoere bak. Ik zie me daar wel niet mee op de openbare weg rijden 😀
                Dit model sprak destijds ook altijd tot mijn verbeelding.

@ppp356: de wagen is vrij opvallend en wil ni om de 5 voet van de baan geplukt worden…vandaar dat het zeker geen daily driver wordt en ik zou heel graag de kuipen, de rolkooi, de gordels, de spiegels en de wisser allemaal legaal in het verkeer hebben…ofwel keuring alleenstaand geval, ofwel eerst aanbieden in standaard trim (om gelijkvormigheid te bekomen), en daarna met tuning attributen voor extra tuning-rapport. Ik heb geen haast, als die volgend jaar in ‘t verkeer is is ‘t goed 😉

M’n vorige ///M3 e30 is 2-3 jaar terug verkocht, en het kriebelde al even om terug ene te kopen. Vooral de airbox/alpha-N hebben een grote doorslag in het kopen van deze…het afstelwerk ervan is moeilijk en bij deze is het allemaal al gebeurd…ideaal ook om later een circuit wagen van te maken.

14000 km met de Speedster op die tijd is puik werk Paul!!! 😯 😆 …maar het is dan ook je favorietje hé 😉

…heb zelf met de 964RS nu 3000km op 3weken…verre van slecht hé, maar nu zal ‘t wel effe minderen 😆
                  …de Alpina wordt ook goed gebruikt hoor…41.000km op 11 maanden 😉

ik zie geen foto’s

1 van de BMW’s die ik steeds mooi heb gevonden en waar ik respect voor heb.
                      Enkel spijtig dat je er waarschijnlijk weinig mee gaat rijden, daar zijn ze wel voor gemaakt 😉
                      Heb reeds 14.000 km met de Speedster op 14 maanden 😀

S2

Hier geen enkel probleem, echt mooie circuit speeltje.

Voor op de openbare weg nogal opvallend 😀

Hmmm…blijkbaar is er toch een probleem, maar ik vind het ni direct…

4s

blijkbaar ook juist doorgekomen, eerst had ik ook rode kruiskes
                            sorry voor het ongemak

4s

mooi ding in ieder geval en zeker geen kermiswagen

4s

[quote=”4s”:ycax20x7]als het deze is mooi in ieder geval, en zeker geen kermiswagen

Guy

Telkens ik “refresh”, zie ik een andere foto … 😕
                                  Wel een mooie (race)wagen 8)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.