Middenconsole 911 aanpassen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Middenconsole 911 aanpassen

• Maker
    Discussie

• turbo
    Deelnemer

Geronimo

Heb je ondertussen je middenconsole al liggen aanpassen?

Zoja, heb je foto’s of praktische tips??
      Je laat maar iets horen 😉

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Nee klopt niet meer…
        Is het oude nummer.
        Prijs van het “oude onderdeelnummer” was ook slechts +/- 200 euro BTW in terwijl het nieuwe meer als het dubbel kost…

Ik heb er op gereclameerd bij porsche dat zoiets niet kan, is een vreemde vorm van prijspolitiek, maar in Brussel kunnen ze er ook niks aan doen… prijzen komen van Porsche zelf en dus voor iedereen gelijk, Brussel moet ze ook duurder aankopen…

Johan

Ik had volgende nr. 964 501 501 02 klopt dit nummer dan niet ❓
          😳

Ik vermoed dat er bij Verellen In Geel en nieuwe magazijnier begonnen is,
            heb de vorige (Jos) er al een tijdje niet meer gezien.

Aan de nieuwe mag je trouwens nog geen te moeilijke vragen stellen want dan trek de kleur uit zijn gezicht.

Bart,
              Ik heb het onderdeel enkele weken geleden nog besteld gehad en het was nog wel degelijk leverbaar, je moet wel het juiste onderdeelnummer hebben want dat is veranderd en weten veel mensen niet… maar ik dus wel…

Johan

Had ook al een mailtje naar Verellen in Geel gedaan.
                Reply: “dit onderdeel is niet verkrijgbaar” verder niets …. ❓

Heb eigenlijk niet zo’n goede ervaring met deze gasten.
                Droevig eigenlijk ne mens zou verwachten dat ze echte porschefreaks doorhelpen….. 😥

Zelfs een simpel elektrisch plannetje voor de buitenspiegels aan te sluiten krijg je niet vast. 👿
                Dan maar naar http://www.pelicanparts.com . Hier vind je werkelijk veel schema’s 😛

Hey Ronny

Kan je me het adres en telefoonnummer doormailen op volgende e-mail adres:
                  bart_elsen@jabil.com

Misschien beter een nieuwe bestellen dan (complete vloerplaat met middentunnel), kost iets tegen de 450 euro BTW in, nieuw en origineel Porsche

Turbo,

Ik weet nog een originele 964 middenconsole liggen (dus enkel de ijzeren onderbouw), maar hij moet volgens mij wel 500 euro kosten. Je hebt waarschijnlijk zelf al aan de lijve ondervonden dat je dit onderdeel moeilijk kan vinden, vandaar dat de prijs nogal pittig is. Als je geïnteresseerd bent stuur je me maar een mailtje, dan geef ik je het telefoonnummer of adres van de verkoper door.

Hoi Geronimo 😀

Weet je toevallig nog een frame voor de middenconsole liggen, ben d’er al een tijdje naar op zoek.

Ben toch benieuwd naar het resultaat van je project, veel foto’s nemen hé 😉

Ik ben gisteren begonnen aan de ombouw. Ik heb reeds de 964-console uitgebouwd uit een wrak en op maat geslepen voor mijn SC. Uit mijn eigen 911-je heb ik de handrem, verwarmingskabels en versnellingspook verwijderd. Vandaag ga ik proberen de handrem reeds te verhogen (ongeveer 13 cm. verschil in hoogte). Gelukkig schuiven zowel de versnellingspook als de handrem naar achteren in de nieuwe versie zodat ik geen problemen krijg met te korte kabels. Foto’s volgen in de loop van de week…

dit zijn nog eens de projectjes die ik graag tegen kom op het forum… 😀
                            ben benieuwd naar de foto’s

Ik ben nog niet aan de middenconsole begonnen. Ik heb wel al overlegd met een vriend (lees : kei in automechanica). Hij wil de twee hendeltjes aan elkaar lassen, deze verbinden met een stappenmotor die onder de nieuwe console wordt ingebouwd en dan deze motor verbinden met een draaiknop (vb die van de 4X4) in de nieuwe middenconsole. Ik denk dat we ergens in de loop van volgende week aan dit leuk werkje gaan beginnen. Ik zal zeker foto’s maken en ze op dit forum plaatsen.
                              Wish me luck !!!

Ronny

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.