“midweekje” Stuttgart :D

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s “midweekje” Stuttgart :D

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Hey, heb zelf een paar weken geleden ook een paar dagen stuttgart gedaan.
      Had den tegenslag dat Porsche fabriek nog dicht was wegens verlof.
      Mijn wederhelft vond het toch ook een fijn museum! grts floere.

Merci voor het verslag met knappe foto’s. :up:

Het schijnt trouwens zo te zijn dat er geen 964 WTL in het museum staat, klopt dat? :coolness:

mooi werk :up:

[quote=”Rufie” post=179323]Prachtig scherpe foto’s.
              We hebben hier een fotograaf aan het werk, want niet altijd evident daar binnen. :first: [/quote]

:happydance: Bedankt! Het blijft een leuke hobby om te doen he!

Statief + afstandbediening en rustig de tijd nemen doen al veel

Prachtig scherpe foto’s.
                We hebben hier een fotograaf aan het werk, want niet altijd evident daar binnen. :first:

Ben zelf al eens naar Christophorus geweest.
                Ik vond het lekker, maar toch lichtjes overroepen. Zeker niet de beste steak die ik ooit gegeten heb.

Voor de geïnteresseerden, volgende maand gaan we met een groepje naar het Museum terug voor de Soundnacht.
                Dan worden 10 auto’s gestart daarbinnen met woordje uitleg van bekende piloten.
                Meer info hier, er is nog plaats :
                https://porscheforum.be/New/forum/15-porsche-uitstappen/123465-porsche-soundnacht-je-kan-nog-mee-naar-stuttgart

Greets,
                Rufie.

Mooie plaatjes !

Bedankt voor de foto’s, ben van plan om binnenkort ook eens voor een weekend af te reizen naar Stuttgart. Heeft er trouwens al iemand geluncht in het restaurant Christophorus daar in het Porsche museum, is het de moeite?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.