Midzomernacht rally 30 juni

Home Forum Porsche Uitstappen Midzomernacht rally 30 juni

• Maker
    Discussie
  • Naar jaarlijkse gewoonte organiseert de Porsche Owners Club Antwerpen (Poca) dit jaar opnieuw de Midzomernacht rally .
    Deze Rally staat open zowel voor leden als niet leden van Poca .

De Midzomernacht met de daarop volgende ochtend werd algemeen gezien als een magische tijd waarin het onmogelijke mogelijke werd.
    Vreugdevuren werden ontstoken om zich te beschermen tegen de duistere krachten waarvan werd geloofd dat ze vrij spel hadden vanaf het moment dat was aangebroken waarop het aantal uren daglicht opnieuw afnam .
    Tijdens deze kortste nacht van het jaar organiseren we onze avond-nacht rally .
    Plaats van vertrek , Boelekewis , Alsembergsesteenweg 856 , Huizingen .
    Om 19 u het aperitief gevolgd door het diner om 19 u 30
    Dit alles ,alle dranken inbegrepen voor 45 euro .

Om 20 u 30 start de rit ,ongeveer 130 km met roadbook , Vlaams- Waals Brabant ,Henegouwen op zijn mooist .

Info en inschrijven kan bekomen worden bij Rudi Heymans ,email adres. president@poca.be

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • @ porsche914orange :first:

Ik ben de copiloot van Pascal4S 😀
        En de dag erna de zomersproetjesrit meedoen :relaxman: :driver:
        Allez ja, een paar uur later…

spijtig da ik moe werken had anders graag meegereden

Werkweekend voor ons .

als dat maar goed komt 🙄 :mrgreen:

Kenny daar heb ik ook al zitten aan denken ,kzal nog werk hebben om hem snel snel te kuisen.
                En ik moet een goede indruk nalaten bij mijn co-piloot he 😉

En met een vuile P toekomen op de zomersproetjesrit… Azo nie é Funny 😈

Eerst zien en dan geloven 🙄

Snoer rechtstreeks van de midzomernacht rally naar zomersproetjes rijden .Doen wij ook . 😉

ruzie Dat is de avond voor ons zomersproetjes rit ,Dat zal voor mij als mede organisator dit jaar dus niets worden .Gezien ik de zondag morgen om +- 6 U onze rit ga verkennen zal ik anders mijn bed niet zien denk ik .Veel succes in alle geval met de rit :driver:

PB

Mail verstuurd ;o)

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.